Miles Teg Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den første i Pusher-serien? Er i alle fall en relativt ung Kim Bodina og Mads Michelsen på bildet. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Og enda en dansk en. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ok, noen kjappe hint: Dansk film fra slutten av forrige århundre, en bankansatt og hans kriminelle bror raner en pengetransport, dreper et rockeband og deler en ex i flere deler. Og en fyr som heter Vuk for rimelig mye tyn. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lyst å si Ran jeg, men det er jo en norsk serie Jeg er blank vertfall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 I Kina spiser de hunde Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Snurre: Riktig. Kjågen: Sikker på at du ikke tenkte på "Torpedo"? Dejan Cukic (han til høyre med øreklokkene) var i alle fall badguy der. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tipper "True Grit", den gamle versjonen med John Wayne. Den nye Coen-versjon ser forresten ut til å være rimelig bra. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjågen: Sikker på at du ikke tenkte på "Torpedo"? Dejan Cukic (han til høyre med øreklokkene) var i alle fall badguy der. Jepp, tenkte på Ran Denne: http://www.imdb.com/title/tt0450940/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Tipper "True Grit", den gamle versjonen med John Wayne. Den nye Coen-versjon ser forresten ut til å være rimelig bra. Beklager tregt svar, men ja det er selvfølgelig helt riktig. Tenkte jeg skulle ta en noenlunde "relativ" film. Endret 7. oktober 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Public Enemies Endret 8. oktober 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jau. Det var forresten en relativt skuffende film. Teknisk bra gjennomført, men det skjedde liksom ingenting i den. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei den var en laaangt snork om de er den med Johnny Depp. Følte jeg haddet sett filmen flere ganger før også, med andre ord ved siden av å være kjedelig var det ikke noe nytt å hente. Meningsløs film og har nesten helt glemt den. Men for all del ikke direkte dårlig videre var det ikke noe problem å se den var påkostet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Denne er vel relativt lett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 History of Violence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå