simalarion Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) *slettet Ba om flere hint, men ser det har kommet et forslag som ser riktig ut... Endret 8. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Noen annen kan ta min runde. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Takk som byr. edit: Burdet da være lett (Amrikansk film med kjente skuespillere), så regner med at problemet ligger i at det ikke er så mange innom tråden. Edit: Trolig sommerferie i denne tråden, så kommer ikke til å være så ofte innom tråden i løpet av arbeidsdagen lenger (så lenge tråden er såpass død) Endret 11. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Tror vi trenger mer hint. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Burdet være lett men, midt på treet thriller\grøsser, Amrikansk, basert på en velbrukt og kjent myte. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Ansiktet til han duden ser så kjent ut, men navnet hansd vil effens ikke ut. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Myten filmen er basert på er hårete Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Er myten Jersey Devil? den skal jo være ganske hårete, kanke være american werewolf da jeg tror ikke han er i den. Endret 15. juni 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Du er på rett spor med tipping nr 2. edit Den der skal være veldig lett i forhold til mye annet her som regner med folk har tatt ferie. Dette er wolf - jack nicholson(midt på treet film), sånn da tar jeg ferie selv ; . Endret 21. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Sier bare Underworld. har sikekrt feil, men dettee vil forhåpentligvis skaffe mer hints Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Bra jeg er ferdig med sommerferien, for her var det fryktelig lite aktivitet. Svaret er forresten James Spader i "Wolf" fra 1994. *edit* Er så frekk at jeg kliner til med en ny en med det samme: Endret 27. juli 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Åh! Den der har jeg sett, men jeg husker jo ikke hva den heter... Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Filmen har samme navnet som en bydel som finnes i nesten alle internasjonale storbyer med en over snittet andel immigranter fra et spesielt asiatisk land. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Yeah! Og litt trivia; han duden som står med kniven godt planta i Nicholsons nesebor der, det er Polanski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå