Gå til innhold

Gjett filmen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Skeptisk til filmer med Robie Williams da jeg stort sett synes de er overdrevet hysteriske (på den negative måten) eller over emosjonelle, men skal gi den en sjangs siden filmen får varme anbefellinger.

Nå har Robie Williams ikke spilt i en eneste film, men hvis du sikter til Robin Williams så forstår jeg hva du mener. Det er ikke tilfelle i denne filmen, synes presentasjonen hans er på nivå med den han leverte i Good Will Hunting.

Lenke til kommentar

Sukiyaki Western Django (2007) - stemmer.

 

 

Kjøpte den da jeg så Tarantino haddet under Middels stor rolle i den (forøvrig en tøvete rolle ikke en eltendet Tarantino passer i, bortsett fra å være frastøtendet var det ikke mye å få ut av rollen for min del), ikke helt ulik en Tarantino film (snarere type film Tarantino har sine ideer fra men).

 

Men var ikke veldig bra, strekker meg i grei underholdning (stilen er veldig lik Kill Bill, bare dårligere)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Hmm ja.. i den filmen her var "de" (da det ikke var hun) forskere av noe slag (her også) vet jeg har sett den (var det ikke noe med noen steiner eller noe da). Viste det ikke var Jurasic Park, men så veldig ut som samme parret ja.

 

edit

Eller blander jeg med Jurasic igjen nå hehe

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...