Miles Teg Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 "WarGames" er selvsagt riktig. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Fytti rakkern det var vanskelig å finne bilder av denne filmen: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Filmen er fra 1985, og er en kalde krigen spion film. Strudel er også inne i bildet. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Vill gjetning: "Hotel Splendide" (siden det står på skiltet). Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Er nok feil. Dette er en typisk ungdoms film. Ung gutt drar på klassetur til paris, gutt forelsker seg i en jente, jente tar med gutt til Øst-Tyskland og lurer gutt til å smugle inn ting til først Vest-Tyskland og så til USA. Filmens navn kommer fra en lek gutten er med i på Universitetet han går på. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) xD nei, filmen er fra 1985, som tidligere nevnt. Har faktisk aldri sett hostel, så noen minutter midt inni hostel 2, makan til tull. Er liksom ikke så mye mer hint jeg kan gi uten å si hva det er rett ut. EDIT: Nytt bilde, enda en med vår helt og bare han: Endret 31. mai 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, det nærmeste jeg har kommet til nå er "Westler" som tydeligvis handler om vest-tyske Felix som forelsker seg i øst-tyske Thomas. Av en eller annen grunn tror jeg ikke det er filmen du er ute etter Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Er nok ikke det, kan vel avsløre at hovedpersonen er spilt av Anthony Edwards... den gang han hadde hår på hodet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Right you are, Kenny! Morsom gammel film. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Sitter på skolen, så noen andre får ta neste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Endelig en jeg klarer! Sleepy Hollow, selvsagt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Bwavo! *clappity clappity* Din tur. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Robin williams.. så tipper en av de nyeste filmene The Prince of Providence. Men han så litt "hårløs" ut... hmm (i forhold til det jeg har sett før). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Du har delvis rett. Det er en av de nyeste filmene, men det er feil film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, men kom ut i samme år. Robin Williams er en veldig god far i denne. *Gir bort svaret* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå