AltF4 Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 7 år i Tibet. Eller en eller annen med Mel Gibson. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ser ikke slik ut, ser ikke spesielt *Amrikansk ut den filmlinsen (tenker på klarheten i bildet). Sære filmer fra Asia er ikke min greie, bortsett Samurai og karate filmer (noe det også er mye av hehe) edit: *=Hmm eller gjør det det?, ble usikker når jeg tittet igjen... Endret 14. mai 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Filmen er fra Sør-Korea. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Flere hint kanskje? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Denne har ligget lenge nå, om ingen vet hva dette er og ikke flere hint kommer kan vi ikke ta en ny film?. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Regi: Kim Ki-Duk År: 2003 Filmen har ikke spesielt mye dialog og følger noen få personer gjennom årstidene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 etter googling ser jeg det er samme produser som 3-iron som var i tråden for ikke så lenge siden. Videre ser jeg på nett at han har laget My wife is a gangster i 2003, men jeg får ikke helt bildene til å stemme med en action film?. Tok meg friheten (ikke sjangs i havet på denne ellers) å google nå for ingen svarer og det står stille her nå. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom, sannsynligvis bedre kjent som Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring Endret 20. mai 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Applaus for Sirius Cobra! Denne tok dere ikke så lett. Hehe... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Nå for en utrolig lett en: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 A Fistful of Dollars Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Yessir, hysterisk morsom med tidenes beste quote noensinne: - "I don't think it's nice, you laughin'. You see, my mule don't like people laughing. He gets the crazy idea you're laughin' at him. Now if you apologize, like I know you're going to, I might convince him that you really didn't mean it." Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Tokyo Gore Police? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Se, slike asiatiske filmer er så vannvittig mye enklere å tippe enn tilfeldige romantiske drama. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Tja, jeg så den filmen fram til heltinnen begynte å kutte seg selv med en kniv, så dypt at hun skulle ha kuttet gjennom bein og hovedpulsårer, så gikk en fyr amok med med to motorsager, da sa jeg bare nei. Forferdelig dårlig film (iallefall det jeg så av den). Neste oppgave: Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke sikker på filmen, men det ser i alle fall ut til å være den eldste (og mest seriøse?) av Wayans-brødrene. "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood"? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Det er en actionkomedie, men ikke en parody som "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood", og det er riktig at det er den eldste av Wayans brødrene. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 "A Low Down Dirty Shame" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå