Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke slik ut, ser ikke spesielt *Amrikansk ut den filmlinsen (tenker på klarheten i bildet). Sære filmer fra Asia er ikke min greie, bortsett Samurai og karate filmer (noe det også er mye av hehe)

edit:

*=Hmm eller gjør det det?, ble usikker når jeg tittet igjen...

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

etter googling ser jeg det er samme produser som 3-iron som var i tråden for ikke så lenge siden. Videre ser jeg på nett at han har laget My wife is a gangster i 2003, men jeg får ikke helt bildene til å stemme med en action film?.

Tok meg friheten (ikke sjangs i havet på denne ellers) å google nå for ingen svarer og det står stille her nå.

Lenke til kommentar

Yessir, hysterisk morsom med tidenes beste quote noensinne: - "I don't think it's nice, you laughin'. You see, my mule don't like people laughing. He gets the crazy idea you're laughin' at him. Now if you apologize, like I know you're going to, I might convince him that you really didn't mean it."

Lenke til kommentar

Tja, jeg så den filmen fram til heltinnen begynte å kutte seg selv med en kniv, så dypt at hun skulle ha kuttet gjennom bein og hovedpulsårer, så gikk en fyr amok med med to motorsager, da sa jeg bare nei. Forferdelig dårlig film (iallefall det jeg så av den).

Neste oppgave:

Boondocksaints3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...