Vaine Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Det ser faktisk litt ut som vokalisten til Rammstein.. et kjapt wiki søk bekreftet mine mistanker; Amundsen, der Pinguin Endret 3. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Stille det ble her da.. Er det Pride and Glory? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Stille det ble her da.. Er det Pride and Glory? Stemmer det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis noen andre vil, så er det bare å kjøre på. Sitter på skolen nå. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 "Musejakten"? Fransk film? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 "Den grønne mil"? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke si at du ikke brukte google eller imdb der. Det er selvfølgelig helt riktig. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Brukte ikke google der nei. Var mer det grønne underlaget som fikk meg til å tenke. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Det der er jo bare nødt til å være en eller annen eldre Tarzan film, uten at jeg har noen som helst anelse hvilken. Eventuelt 'George of the jungle'? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Filmen er egentlig en av de nyere (relativt sett) filmatiseringene av Tarzan, og er nok den filmen med den lengste tittelen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Og i følge imdb er den Tarzanfilmen med det lengste navnet 'Greystoke: The Legend of Tarzan, Lord of the Apes' Riktig? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Riktig. Filmen er visstnok den "mest realistiske" Tarzan-filmen og en av de versjonene som er mest tro til den første boka (slutten avviker riktignok). Endret 5. mai 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Denne blir sikkert enkel nok. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Endelig kom jeg på hovedrolleinnehaverne. Er det Body of Lies? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, og du ser for mye på film. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Nja. Det verste er vel at jeg husker filmene altfor godt Noen andre kan ta neste. Er på skolen. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 "De kaller meg Trinity" elns? I alle fall i fra en av filmen i den serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå