Miles Teg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Basert på håret og skoene så tipper jeg "Leningrad Cowboys Go America" Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er riktig, en morosm film Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Finsk kommedie som handler om harry rockere, mer husker jeg ikke. edit ok, alleredet svart på, stod på forige side jeg ) Endret 2. mars 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hmm The Untouchables? , nææ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 The Italian Job? (den original selvsagt) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sirius er inne på riktig spor, men det er en spionthriller, ikke en krimfilm: Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) "The Sting"? Med Robert Redford og Paul Newman? Nei, det er nok langt, langt ute på jordet. Dette er den første i en rekke filmer (minst 5) basert på en serie bøker om en bebrillet britisk agent. Hovedpersonen regnes som et mer "realistisk" motstykke til James Bond (produsentene sto også bak de første James Bond-filmene). *edit* Noen hint til: "Den tenkende manns James Bond" Hovedpersonen i filmene heter Harry Palmer (i bøkene er han navnløs) 1965 Endret 4. mars 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser at du har i din edit gitt navnet med karakteren, men jeg fant det ut selv før jeg sjekket denne tråden *stolt* The Ipcress Files Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Burde være veldig lett: Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Boondock Saints 2: All Saints Day Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Yup, så den i dag, synes det var like bra som den første. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har ikke sett den enda selv, men det blir nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det Glory? Så halve Boondock Saints 2 igår før jeg måtte ta kvelden. Virker ganske så kul, men tror ikke den overgår den første. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nei, det er ikke "Glory", selv om Morgan Freeman har uniform i denne filmen også. Morgan Freeman i uniform er vel forsåvidt eneste linken mellom de to filmene, da "Glory" er om et helsvart kompani under den amerikanske borgerkrigen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hjelp, mannen min har ulovlig bart ?. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bra forslag av Sim men Sirius har nok rett. Forresten en veldig bra film, til tross for at det er en Affleck både foran og bak kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå