Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hmm... fristende å si Gremlins en gang til, men tipper det der er den ganske mye skumlere "Critters" (var i alle fall bra skummel da jeg så den på VHS). Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er Critters ja, bare å ta neste ). Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ok, fortsetter litt i samme sjanger. Bakombilde: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 xD Tremors eller bedre kjent i Norge som Marksommer, hysterisk film, oppfølgerne var ganske bra og tv-serien var interessant. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Riktig. Er det bare tre av oss som driver med denne eller? Eller er vi så ufattelig gode at ingen andre får sjansen? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hehe tipper på at det ikke har vært så mange andre inne på tråden de siste dagene. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 SKal vi se om dere greier å bryne dere på obskure filmer fra 70-tallet: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Riktig! Trodde den skulle var litt lengre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det bare tre av oss som driver med denne eller? Eller er vi så ufattelig gode at ingen andre får sjansen? Jeg er her jeg og, men de få jeg klarer her er jeg alltid borte til å svare Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Riktig! Trodde den skulle var litt lengre. Jeg har litt for stor interesse for dårlige filmer , dette er enda en av filmene som står på "bør se"-listen min Jeg er her jeg og, men de få jeg klarer her er jeg alltid borte til å svare Du får slutte å konsentere deg om top250-listen, og i stedet satse på B-filmer. Da stiger nok sjansene dine betraktelig. Når vi først er inne på b-filmer: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vill gjetning, da jeg vet at det ikke er Heavy Metal, Fire And Ice. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke "Fire and Ice" heller, men du nærmer deg. Samme regissør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi kan vel legge ut et nytt bilde frem til han kommer. (Kjeder meg litt) Her er et nytt bilde. Fint er det og. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aldrig sett Dama før. Første øyekast ligner det veldig på en "teenager" komedie eller muliegens en serie. Lenger kommer ikke jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aldri sett Megan Fox før? :o Filmen kom forresten ut ifjord, og har fått mye hat. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sikkert, hørt navnet før. Men hun har ikke gitt noen varige inntrykk på meg tydligvis. Gjetter vilt på Dukes Hazard (eller hva den heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå