Miles Teg Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, nå har jeg bare spilt en del av spillene og ikke sett filmen, men den så jo vittig ut. @Cobra: hun har noe spesielt ansikt, men hun slår meg som å være en av de skuespillerne som nok er langt mer sympatisk og oppegående enn hva rollene hun har hatt tilsier. Når vi først er inne på b-filmer: Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jepp! Og det er jo en knallfilm! Eller ikke helt, siden budsjettproblemer førte til en del kutting av scener osv... men, Lori Petty gjør kanskje den mest gjennomførte tolkningen av en tegneseriefigur noensinne. Ice-T som snakkende kenguru er også ubetalelig. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Chevy Chase i legekostyme... det første jeg tenker på er "Min Micropartner", men han var jo ikke med der? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hjelp jeg er Lege hehe, nææ vet ikke... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg juksa og fant ut at det not er - Fletch - , kan ha litt sansen for filmene hans om jeg er i det rette humøret, han har en egen stil gåendet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fletch er riktig, en av hans desidert beste filmer Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 "Fletch" faktisk. Og jeg som tenkte å tippe "Spies like us" fordi han agerer kirurg blant afgahnerne (med lite hell). Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da hadde ikke bakgrunnen vært det den er i bildet Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De har store telt de afghanerne. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Telt ja, ikke sykehusbygninger (dessuten var teltene mørkere enn den bakgrunnen i bildet ) EDIT: Anyhoo, meeeeerrrrr konkurranse! Endret 7. februar 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Beklager sen oppdatering. Denne klarer dere nok på sekundet, men uansett et hygglig barnsdoms minne . Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bubba Ho-Tep, med Bruce Campbell som Elvis "The King" Presley selv. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Selvsagt helt riktig. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror vi tar en ny liten nusseling: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå