Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahahaha Battlefield Earth, Barnet til John Travolta. Ingen som vet om han faktisk mente det da han utalte at han faktisk var stolt over dette makkverket av en film. Ryktene sier at filmen skal ha en sammenheng med relgionen noen Hollywood stjerner har hengt seg på (scientology eller noe i den duren). Uansett, dette er en skikkelig dårlig film, mest minneverdig er en utrolig banal John Travolta i et latterlig kostyme der gummi fingrene bøyer seg når han bruker pistolen sin hehe.

edit

Om jeg legger skikkelig godvilje til synes jeg fortsatt filmen er dårlig på samtlige plan. Prøvdet nemlig å gi den en sjangse til ).

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

At Battlefield Earth har en sammenheng med Scientologi er vel ingen hemmelighet, da den er basert på en bok skrevet av L. Ron Hubbard, som stiftet religionen. :)

Har heller ikke den oppfatning at det skulle være hemmlig om jeg ga utrykk for det. Usikkerheten gikk mer på om jeg husket det riktig.

Lenke til kommentar

Kan vel si at denne filmen ikke er fra 90-tallet.

Plottet i filmen er at hovedpersonen er en amerikansk statsborger, men når han skal hente noen et sted, blir dette stedet denne noen han skal hente raidet av myndighetene og han blir sendt ut av landet. (Forhåpentlig gav denne setningen noen mening.) Mesteparten av filmen går ut på hans mange forskjellige måter å komme tilbake inn i USA.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...