Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 En meget utskjelt film, men jeg likte den: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Niks, men jeg likte den også. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) hahahaha Battlefield Earth, Barnet til John Travolta. Ingen som vet om han faktisk mente det da han utalte at han faktisk var stolt over dette makkverket av en film. Ryktene sier at filmen skal ha en sammenheng med relgionen noen Hollywood stjerner har hengt seg på (scientology eller noe i den duren). Uansett, dette er en skikkelig dårlig film, mest minneverdig er en utrolig banal John Travolta i et latterlig kostyme der gummi fingrene bøyer seg når han bruker pistolen sin hehe. edit Om jeg legger skikkelig godvilje til synes jeg fortsatt filmen er dårlig på samtlige plan. Prøvdet nemlig å gi den en sjangse til ). Endret 27. januar 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 At Battlefield Earth har en sammenheng med Scientologi er vel ingen hemmelighet, da den er basert på en bok skrevet av L. Ron Hubbard, som stiftet religionen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 At Battlefield Earth har en sammenheng med Scientologi er vel ingen hemmelighet, da den er basert på en bok skrevet av L. Ron Hubbard, som stiftet religionen. Har heller ikke den oppfatning at det skulle være hemmlig om jeg ga utrykk for det. Usikkerheten gikk mer på om jeg husket det riktig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Prøver uten hint først, selv om jeg mistenker at denne kan være vansklig (om man ikke googler) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 "Piken som åt sine egne armer"? Neida, det første jeg tenkte på var "Blå". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hehe Fra trillogien three colors - Blue, white, red ja. Dette er helt riktig fra filmen Blue. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ha! Vill tipping kan tydeligvis lønne seg. Syntes det så ut som en litt langdryg fransk film, så da tippet jeg på den første jeg kom på. Ny oppgave: Hvilken film er disse actionfigurene fra? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Star Trek II: Wrath of Khan. Forøvrig var Battlefield Earth correct. Endret 27. januar 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og svaret er selvfølgelig riktig: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Morsom film, fra ETTER bruddet med Chong (mener å huske at det var det iallefall): Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 husker bare de gammle cannabis filmene til den duden der, men har også sette ham i et pr Tarantino filmer. Aner ikke hva dette er forøvrig ). Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har ikke snøring. Med unntak av enkelte biroller, så har han vel mest gjort stemmearbeid på denne siden av 90-tallet tror jeg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Kan vel si at denne filmen ikke er fra 90-tallet. Plottet i filmen er at hovedpersonen er en amerikansk statsborger, men når han skal hente noen et sted, blir dette stedet denne noen han skal hente raidet av myndighetene og han blir sendt ut av landet. (Forhåpentlig gav denne setningen noen mening.) Mesteparten av filmen går ut på hans mange forskjellige måter å komme tilbake inn i USA. Endret 29. januar 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hmm... plottet høres litt kjent ut. Jeg kommer sikkert på det 5 minutter etter noen andre har gitt svaret. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Måtte jukse litt men Born in East LA tror jeg den heter (husket at jeg har sett filmen husket videre at det var noe med La resten googlet jeg). Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er riktig, en riktig morsom film. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dere får ikke noen hint på denne heller i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå