Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

hehe kapasiteten ang div militær strabaser så meget begrenset ut på han bakerste Russern, han har nok lyst til å legge alt av Kommunisme på hyllen og springe inn på McDonalds

edit

Passet jo perfekt at denne kommentaren kom på ny side :rolleyes:

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Cobra: Selvsagt riktig.

@Sim: Om jeg ikke husker helt feil, så var vel mesteparten av de sovjetiske "spesialsoldatene" lokale helter fra innspillingsområdet i New Mexico.

Ser forresten til min forskrekkelse at en nyinnspilling er under innspilling. Det kommer til å bli forferdelig.

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde ved forrige opptelling 24 filmer med Jet Li. Det betyr at han er ca halvveis i sin streben etter å ha komplett Jet Li-samling. Men etter at Blueray kom, så var han jo selvsagt nødt til å starte på nytt, så jeg tror det tar noe lenger før han er ferdig med samlingen.

But I digress... "Meltdown".

Lenke til kommentar

Denne oppgaven ble muligens litt vanskelig siden heltinnen ser ut som en ung, tilbakestående utgave av Matt Damon på bildet over.

thepostman.jpg

Hovedrolleinnehaveren er mest kjent som zombiedødare i en serie filmer og er visstnok gift med produsenten av samme. Rollen hun spiller er spilt i et utall filmer, deriblant i det som regnes en av de beste stumfilmene.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...