Gå til innhold

Spillmagasiner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker vel som regel å se i hylla med spillmagasiner og ta det som ser mest interessant ut... men den største bunken må vel være GameReactor :)

Men har faktisk blitt en god stund siden det siste magasinet, må vel være pga. fantastiske Gamer.no :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har 360 (og en god pc, men spiller nesten bare på 360. Jeg interesserer meg en del for spill generelt, men det er det som handler om xbox jeg bryr meg mest om selvfølgelig. Likevel liker jeg å lese om alt "det andre", og liker også å lese om store titler som Killzone 2, Uncharted 2 osv.

Vet dere om det er noen stor forskjell mellom Official Xbox Magazine og Edge? Sånn med tanke på gode artikler, kompetanse og generelt hvor mye interessant det står i magasinet. Hvor får jeg mest for pengene?

Lenke til kommentar
Det engelske PCGamer, selvom det koster litt. Gamereactor, hvis jeg kommer over det. Vet noen hvor mye det koster å abonnere på PCGamer?

Her i Norge? Er det mulig? Hadde vært kult, det er (kanskje) favoritt-magasinet mitt. Kjøper hvert nummer.

Denne linken ble postet tidligere og det står nå hvertfall at de sender utenlands. "For Overseas orders, the price you pay will be dependant on the exchange rate of your credit card company and may fluctuate."

Det står også at shipping er inkludert i prisene, men om det gjelder Norge vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Siden det bare finnes tragiske norske spillblader (les: Gamereactor) så er det harrytur som gjelder, Level og SuperPlay fra svenskene er digge blader. Gode skribenter, langt mer dyptgående artikler og de tar spill på alvor. Gamerector er for kidsa som lar seg styre av poengskalaen istedenfor å prøve spillet å gjøre seg opp sin egen mening.

Det er virkelig trist at det ikke finnes ett skikkelig spillmagasin her til lands, men takk og pris for utenlandske blader. I tillegg til de to svenske jeg leser, så leser jeg også GamesTM og Retrogamer fra UK. Selvom mye av infoen ligger online så er det ingenting som slår sjarmen av å bla i et nytt spillblad og lese kronikkene og artiklene de byr på. Å som jeg savner Amiga Power og Amiga Format :-)

Hvor kjøper dere bladene? Jeg har vært på 2 narvesener og de hadde bare kjedelig blader.

Bare si til folka i din lokale Narvesenkiosk hva du vil ha så bestiller de det opp til deg :-)

Endret av Sersjant SEGA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...