Gå til innhold

Overklokking og systemkrash

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har det skjedd to ganger, jeg har klokka opp så jeg måtte resette Biosen. Greit det men når jeg starter opp igjen så får jeg beskjed om at noen Systemfiler er ødelagt (Win XP Home) og at Windos ikke kan startes. Har prøvd alle alternativer sikkermodus, siste brukbare konfigurasjon eller ka det heter osv. det ender med å legge inn på nytt igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å bytte ut systemfilene som er korrupte med noen tidligere versjoner som automatisk er blitt lagret i 'System Volume Information' mappa?

Lettest hvis du har dualboot, ellers kan du boote opp med XP-cden og følge instruksjonene her.

Lenke til kommentar

Kunne nok tenkt meg og bytta ut KT 400 ja. Har aldri fungert som det skal, stiller jeg minnet til å kjøre på 400 som er det rette vel så blir det bråstopp.

Men en annen ting med det samme. Satte inn en 2500 Barton i dag men i oppstarten og systeminformasjon står det Xp 2200. Den kjører nå på 166 og resten auto og går på sirka 1840 Mhz. Prøvde 2400 Mhz før i dag da alt gikk til h..... Så det må jo være en 2500, vet ikke om det finnesXP 2200 heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...