Gå til innhold

Sniktitt: Ghostbusters: The Video Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker filmene veldig godt, og gleder meg til å se mer til dette. At det blir en historiemessig oppfølger er også morsomt; særlig når det er de samme folkene som skriver den! Må nok prøve en demo før jeg gjør meg opp en mening om spillet, men kommer absolutt til å følge med! :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes Ghostbusters til C64 var kult jeg, muligheten til å pimpe bilen og oppgradere utstyret ditt var jo knall. Men så var jo jeg 6-7-8-9 år gammel når jeg spillte det også, kan ha noe med saken å gjøre.

For de som vil se hva det dreide seg om...

Lenke til kommentar

Husker når jeg var liten og hørte faren min kom inn døra nede når jeg var i senga (liten pjokk) og sneik meg ned og fikk lov til å se på Ghostbusters som han hadde lånt på vhs.

Et stort øyeblikk i min barndom...gleder meg til å teste spillet!

Lenke til kommentar

....«Voksenversjonen».... Her kan man spille opptil fire spillere samtidig, både lokalt og over internett. Denne spilldelen gir deg muligheten til å spille gjennom seks vidt forskjellige moduser, som går ut på alt fra å ramponere mest mulig før tiden løper ut, til å overleve lengst mulig mot en konstant strøm av spøkelser."

"De andre utgavene har valgt å utelate denne spilldelen, og lar deg i stedet spille gjennom hovedhistorien med en venn."

Hvis jeg forstår det rett, så er det coop på Wii og Ps2 utgavene, men ikke til 360 og Ps3 :unsure: ? Det er jo egentlig ganske så dårlig gjort. Personlig vil jeg heller ha coop gjennom hovedhistorien, enn online/lokalt MP. Likevel kommer jeg nok til å skaffe meg dette på Ps3 når den tid kommer, men vil være skuffet om det er slik.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...