TST Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 New Yorks kjente spøkelsesutryddere vender tilbake. Les mer Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ''Spillere verden over har sittet i helspenn i en tidsalder i håp om å få se en spillversjon av de ikoniske Ghostbusters-filmene'' Bullshitt, Det er flere Ghostbuster spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg syns dette ser spennende ut Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 "Ordentlig" har falt ut der. Takk for at du sa ifra. Og ja, selv om det har kommet flere spill tidligere, har de utelukkende vært møkkdårlige. Derfor er det godt å se at det endelig kommer noe som ser ut til å bli noenlunde spillbart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Liker filmene veldig godt, og gleder meg til å se mer til dette. At det blir en historiemessig oppfølger er også morsomt; særlig når det er de samme folkene som skriver den! Må nok prøve en demo før jeg gjør meg opp en mening om spillet, men kommer absolutt til å følge med! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg syntes Ghostbusters til C64 var kult jeg, muligheten til å pimpe bilen og oppgradere utstyret ditt var jo knall. Men så var jo jeg 6-7-8-9 år gammel når jeg spillte det også, kan ha noe med saken å gjøre. For de som vil se hva det dreide seg om... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Husker vi spilte mye Chostbusters på C64, det var heftige saker ). Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gleder meg til dette, tror det blir gøy! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Husker når jeg var liten og hørte faren min kom inn døra nede når jeg var i senga (liten pjokk) og sneik meg ned og fikk lov til å se på Ghostbusters som han hadde lånt på vhs. Et stort øyeblikk i min barndom...gleder meg til å teste spillet! Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ....«Voksenversjonen».... Her kan man spille opptil fire spillere samtidig, både lokalt og over internett. Denne spilldelen gir deg muligheten til å spille gjennom seks vidt forskjellige moduser, som går ut på alt fra å ramponere mest mulig før tiden løper ut, til å overleve lengst mulig mot en konstant strøm av spøkelser." "De andre utgavene har valgt å utelate denne spilldelen, og lar deg i stedet spille gjennom hovedhistorien med en venn." Hvis jeg forstår det rett, så er det coop på Wii og Ps2 utgavene, men ikke til 360 og Ps3 :unsure: ? Det er jo egentlig ganske så dårlig gjort. Personlig vil jeg heller ha coop gjennom hovedhistorien, enn online/lokalt MP. Likevel kommer jeg nok til å skaffe meg dette på Ps3 når den tid kommer, men vil være skuffet om det er slik. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det stemmer. Kan dessverre ikke svare deg på hvorfor det er slik. Endret 10. mars 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ser og høres faktisk bedre ut enn forventet. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette lover faktisk veldig bra! Gleder meg til dette spillet! Who you gonna call? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg hadde aldri hørt om Ghostbusters før denne artiklen() Am I n00b? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå