- FuzioN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har to ord om denne affæren: Jævla unødvendig! Good enough? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hvem tror du han mener? Jeg tviler på at TSP har gjort noe "unødvendig" i denne saken. Endret 10. mars 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Alt er mulig. Men jeg synes ikke TSP har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå må jeg nesten le litt her jeg sitter. De har vel insett at å sparke Gamer på trynet ut av døra ikke var det smarteste de kunne gjort, og nå virker de bare desperate i å sette kjepper i hjelene deres. Det går alltid til helvete med de maktsyke og paranoide folka, det har det jo vist seg så mange ganger. Edda hadde fine avtaler med Norges beste spillside, de hadde Kulturo og et forumfolk som respekterte dem. Kunne de ikke greid seg med det? Neida, har man makt skal man ha mer makt. Alt skal skje på deres premisser, de skal eie mer, bestemme mer og viktigs; De skal tjene mer. For alt handler vel om penger? Eller...? Men la oss holde oss for gode for "demonstrasjoner" og høylytte protester, vis at vi er bedre enn det Edda er. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Offtopic: Det går ikke alltid til helvete med de maktsyke og paranoide folka, de blir tilogmed presidenter. Ellers helt enig, det der f*** Edda greiene kan folk kutte ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De hopper ofte innom noen flotte stillinger ja, men de taper alltid til slutt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De hopper ofte innom noen flotte stillinger ja, men de taper alltid til slutt. De mister respekt, ja. Men de gir seg som oftest rett før store nedgangstider, og kommer derfor unna med en stor slunt med penger. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) EM eller TSP? Selvfølgelig Edda Medias søksmål. Endret 10. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå