Gå til innhold

Edda Media saksøker Gamer.no?


Anbefalte innlegg

Seriøst? Når skal det firmaet gi seg med sine forsøk på å ødelegge for gamer.no?

 

Fra artikkelen:

 

"- Vi bestrider at de har rettighetene til navnet. Dette er en sak vi er i tett dialog om, slik at vi kan gjøre opp samarbeidet hvor vi eide 50 prosent. Det er ikke avgjort ennå og vi er i kontakt med advokater, sier administrerende direktør Terje Haug i Edda Digital til Journalisten.no."

 

 

 

Link

 

*EDIT*

Ser det er flere poster i andre tråder om denne saken nå, moderator får enten slett tråden eller slå den sammen med de andre.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som de har det under kontroll:

"Domenet kjøpte jeg i 2000 og det tilhører meg personlig. Edda Media har aldri eid domenet, og det fremgår også tydelig i salgsdokumenter i forbindelse med salget av Hardware Online AS til Orkla Media (senere omdøpt Edda Media) i 2006, sier Nastad Tangedal til Dagbladet.no."

Lenke til kommentar

Hmm dette er ikke bra føler jeg på meg!

Men skjønner godt at edda madia vil ha tilbake gamer.no delen. Siden dem har nå har tapt seg enormt siden splittelsen! Jeg er innom en gang i ny og ne på hardware.no for å sjekke tester og slikt så stikker jeg gjerne innom spill delen for å se men blir ikke akkurat imponert over det jeg leser og ser!

Men nok om det håper gamer.no kommer seirende ut av denne og som dem gjorde sist:-)

Lenke til kommentar

Dette er for dumt av Edda, selv omd et sikkert er to sider av samme historie. Men, TST eier navnet og hvis det er så klart som han sier, er dette bare idiotisk. Forøvrig ganske rart at Edda ventet så lenge med å gjøre noe - de har jo allerede etablert Spillverket.no! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...