egbert21 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Jeg skal kjøpe meg ett nytt Xbox 360 spill. Jeg lurer på Fear 2 eller Hawx, har noen tanker om disse titlene. Jeg likte godt det første Fear og jeg liker godt AceCombat 6 (det siste) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er jo to helt forskjellige typer spill da, men ser man på terningkast, har vel fear 2 fått bedre anmeldelser. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Se på Gamespot.com sine reviews eller no..Men jeg hadde tatt Fear 2 siden spillet er bedre en 1nern så du kommer nokk til å kose det med Fear 2 Lenke til kommentar
egbert21 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. takk for tilbakemeldingen her. Er det noen andre nye titler som kan være aktuelle og kanskje? har en kompis som visst nok har Fear 2, låner det av ham Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 BF: Bad company skal visst være bra, du kan ødelegge nesten alt. Finner du ikke en dør eller ingang til et hus, lag en. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Selv elsker jeg HAWX-demoen. Og jeg liker ikke flyspill noe særlig. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 HAWX foregår samtidig og du er assistanse til blandt annet Mitchell, en bakkesoldat som man styrer i Ghost Recon Advanced Warfighter! Men hawx er gogo baby! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fear 2 var elsk, men bare en liten stund. Gjennomspillingen tok rundt 8-12 timer, og online varte vel 4-5 før jeg gikk lei. HAWX har jeg ikke prøvd helt enda, så skal ikke uttale meg helt. Har du en svakhet / lidenskap for FPS ville jeg gått for FEAR2. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Resident evil 5 kommer jo fredag Lenke til kommentar
egbert21 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg spilte demoen til Resident Evil 5, men fikk ikke helt sansen for det. Taklet ikke styringen på folkene, måten de svinger seg rundt er for treg for min del, men sikkert ett kult spill. Men hva sier dere om Tom Clancy EndWar? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor anmeldere har gitt så brutale karakterer til HAWX. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med mitt kjøp av det, på tross av alt det kjipe som sies. Løp og kjøp sier bare jeg!! Endret 11. mars 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå