Joachim_F Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Spillutgiveren skal avsløre noe Resident Evil-relatert innen kort tid. Les mer Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nettopp fått RE5, driver å innstalerer det nå Bra det kan komme flere spill, men håper mer på en kunngjøring om noe ala RE6 foran et til spill til Wii. Jaja vi får se :rolleyes: Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) om det stemmer at re5 kommer til pc så er jo det bra nyheter siden jeg ikke har x-boks 360 eller ps3. håper på en bra overføring denne gangen. hadde også vært fett om det kom noe til wii. Endret 10. mars 2009 av rbr Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde gjerne sett wiimakes av RE1-3 jeg, i tillegg til evt. Code: Veronica! ^_^ Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hadde gjerne sett wiimakes av RE1-3 jeg, i tillegg til evt. Code: Veronica! ^_^ Wiimakes av RE1-3 er jeg med på, det ville vært flott. Men flere rail-shooters, er jeg ikke intressert i. Det beste hadde vært om det kom remake av 2ern og/eller 3ern til PS3(og X360). Men det er lite sannsynlig Endret 10. mars 2009 av Memoen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ingenting hadde vært bedre enn å kunne spille de gode, gamle ekte RE-spillene slik de var i begynnelsen. RE og RE2, samt RE Zero er spill jeg har kost meg masse med og ønsker å kunne spille igjen. Så noe av dette i form av nedlastbart på PSN Store eller LIVE Arcade hadde vært glimrende! Selv om jeg ikke regner med at det skjer.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva han hinter om er et nytt Resident Evil-spill til Wii. Sansynligvis Umbrella Chronicles 2, som tar for seg hendelsene i RE2, RECV og eventuelt RE4. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Skulle gjerne sett 1-3 på PSN, men antar det er å håpe for mye. Bare ikke det kommer flere oppfølgere etter RE5. Føler at etter 3'ern gikk det fra å være horror spill til litt dårlige action spill, spesielt RE4. Og RE5 ser ut fra det jeg har sett og lest til å ta steget enda lenger vekk fra horror sjangeren. Skal de absolutt gi ut nytt så får de komme med Umbrella Chronicles 2 eller Survivor 3 siden jeg fan av light-gun spill Endret 10. mars 2009 av Kuma Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ett elelr annwet sted her på forumet, tror det kan ha vært Wii-delen, skrev en elelr annen noe om at han hadde fanget opp rykter om Resident Evil 2 til Wii. Kanskje det er dette de vil annonsere nå? If so, da blir det Wii på meg! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Herregud som jeg håper det er Wiimake av RE2 og 3, og eventuelt 1, men det er heller tvilsomt siden de allerede har en remake til GC, men sier ikke nei takk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva han prater om er et nytt Wii-spill. Det blir on-rails (som Umbrella Chronicles), og er IKKE en remake av hverken toern, treern eller Code Veronica. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jepp ser ut som du har rett i det Alex WS.. The latest issue of Japanese game magazine Famitsu announces a new Resident Evil (AKA Biohazard in Japan) game for the Nintendo called Resident Evil: The Darkside Chronicles. The Wii light gun game is a continuation of Resident Evil: The Umbrella Chronicles and set in the world of Resident Evil 2. Resident Evil 2 is set in fall 1998 as the resident of Racoon City are infected with the T-virus and turned into zombies. The game's release date and price have not yet been announced. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå