Gå til innhold

Capcom hinter om nye spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om det stemmer at re5 kommer til pc så er jo det bra nyheter siden jeg ikke har x-boks 360 eller ps3.

håper på en bra overføring denne gangen.

hadde også vært fett om det kom noe til wii.

Endret av rbr
Lenke til kommentar
Hadde gjerne sett wiimakes av RE1-3 jeg, i tillegg til evt. Code: Veronica! ^_^

Wiimakes av RE1-3 er jeg med på, det ville vært flott. Men flere rail-shooters, er jeg ikke intressert i.

Det beste hadde vært om det kom remake av 2ern og/eller 3ern til PS3(og X360). Men det er lite sannsynlig :mellow:

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Ingenting hadde vært bedre enn å kunne spille de gode, gamle ekte RE-spillene slik de var i begynnelsen. RE og RE2, samt RE Zero er spill jeg har kost meg masse med og ønsker å kunne spille igjen. Så noe av dette i form av nedlastbart på PSN Store eller LIVE Arcade hadde vært glimrende!

Selv om jeg ikke regner med at det skjer.. :(

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett 1-3 på PSN, men antar det er å håpe for mye. Bare ikke det kommer flere oppfølgere etter RE5. Føler at etter 3'ern gikk det fra å være horror spill til litt dårlige action spill, spesielt RE4. Og RE5 ser ut fra det jeg har sett og lest til å ta steget enda lenger vekk fra horror sjangeren. Skal de absolutt gi ut nytt så får de komme med Umbrella Chronicles 2 eller Survivor 3 siden jeg fan av light-gun spill :p

Endret av Kuma
Lenke til kommentar

Ett elelr annwet sted her på forumet, tror det kan ha vært Wii-delen, skrev en elelr annen noe om at han hadde fanget opp rykter om Resident Evil 2 til Wii. Kanskje det er dette de vil annonsere nå?

If so, da blir det Wii på meg!

Lenke til kommentar

jepp ser ut som du har rett i det Alex WS..

darkside_chronicles.jpg

The latest issue of Japanese game magazine Famitsu announces a new Resident Evil (AKA Biohazard in Japan) game for the Nintendo called Resident Evil: The Darkside Chronicles.

The Wii light gun game is a continuation of Resident Evil: The Umbrella Chronicles and set in the world of Resident Evil 2. Resident Evil 2 is set in fall 1998 as the resident of Racoon City are infected with the T-virus and turned into zombies. The game's release date and price have not yet been announced.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...