Joachim_F Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Racingspillet Split/Second foregår i svært eksplosive omgivelser. Les mer Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Ville vært greit å vite om det var in-game bilder eller typ photoshop. Om det er ingame så ser det heftig ut, tenker spesielt på dette bildet : Ser sånn halv fake ut, men på samme tid ser de andre bildene rellativt "oppnåelige ut", altså at de kan være ingame. Endret 10. mars 2009 av The Very End Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Artig! Pure er et av de få racingspillene jeg har spilt i det siste, så at det kommer et nytt spill fra skaperne er topp Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 God timing å starte på PURE i går, med andre ord. Kjøper ikke helt konseptet ennå, men de har jo bevist at de iallfall har litt omløp i toppen.. får ha trua! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg elsker bilspill med action! Venter på Fuel, men det ser ut som de har ødelagt spillet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ikke dette ''Hemmelig spill avslørt på Youtube''? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg likte PURE veldig godt så dette skal jeg tillate meg å ha forventinger til. Med tanke på grafikken i PURE så vedder jeg på at dette vil se like bra ut., Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 God timing å starte på PURE i går, med andre ord. Kjøper ikke helt konseptet ennå, men de har jo bevist at de iallfall har litt omløp i toppen.. får ha trua! Starta på Pure igår jeg også. Jeg er forholdsvis solgt, selv om Freestyle- banene får meg til å "hnnnghraokspfjsenksldfsdfsdfpoetcetc..." Sinnsykt digg spill når man får flyten. Et av de bedre de siste åra akkurat da. Angående Split/Second kan det vel bli bra. Ingen WOW- faktor foreløpig, men. Lenke til kommentar
✪ sveN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det her kan bli bra! eller veldig dårlig.....prøvd action/bilspill før som har skuffet, men med tanke på hva Pure leverte av mye god morro ser jeg frem imot dette. Venter spent på teaser:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå