TST Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er ikkje alltid nok å vere vakker, for å vere verdt å bruke tida på. Les mer Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har prøvd det på XBox 360, kampene er morsomme men karakterene blir litt stive some i alle andre JRPG laget for USA. Det er et bra spill hvis man liker "JRPG", det er ikke akkurat FF men det er heller ikke ille. Jeg gir det 6/10. Har ikke spilt hele spillet, så jeg har ikke grunnlag til å gi det noe mer Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Veldig enig i anmeldelsen, spillet ble utrolig kjedelig i lengden. Har fremdeles ikke fullført det faktisk. Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 På gamle gamer.no markerte dere artikler i RSS-feeden med hvilken konsoll/pc nyheten handla om. Jeg antar det er noe dere glemte i farta, så håper dere kan fikse det. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En annen ting verd å nevne er at stemmene er i typisk anime stil, dvs den kvinnelige delen av stemmene mange ganger blir så kvinete at du gnisser tenner, i alle fall gjorde jeg det, spesielt når den lille paraplyjenta med rosa kjole snakker, for en bøttekallet. Dialogmessig er den og ikke noe å skryte av, med klisjéer og forsøk på filosofi rundt liv og død. Det er et "ok" spill med som sagt fin grafikk og nydelig musikk, men spill består nok dog av flere deler. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil tippe at jeg kanskje spilte gjennom halve spillet, ikke stort mer. Må også si meg enig i anmeldelsen her. Spillet ser nydelig ut, men desverre så levde det ikke opp til noen av de middels store forventningene jeg hadde. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk ikke dette ganske gode anmeldelser da det kom ut til X360? Er det skjedd noen forandringer i PS3-versjonen, eller var spillet hypa? Selv om jeg er sulteforet på JRPGs på PS3, tror jeg at jeg står over denne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk ikke dette ganske gode anmeldelser da det kom ut til X360? Det fikk 5/10 av Gamer på Xbox 360 også. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) på ign.com fikk spillet 8.7 til ps3 og 8.3 til xbox. Har bare prøvd demoen til xbocx syns det var bra da. Endret 11. mars 2009 av kaybert Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk 7.9 på Metacritic, som ikke er så veldig bra i disse dager. Inflasjon i karakterer. Minnet må ha spilt meg et puss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå