Chester Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Dere har sikkert hørt denne før, men jeg prøver meg.... Jeg satt å lastet ned et program til telefonen min, og den startet å kopiere filen over til 'installasjon'. Den drev å kopierte en stund, men så låste den seg, og jeg får en melding som lyder: 'Oppstart av telefonen misslykdes. Kontakt den lokale forhandleren' Kan jeg på noen måte resette telefonen eller noe lignende, slik at jeg i det minste får den på, eller må jeg gå ned på expert med den igjen (for tredje gang :x )? takker for svar. -Chester Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 er ikke sikker på dette men resettes ikke telefonen vis du holder inne den penn knappen når du starter den? Lenke til kommentar
Chester Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Problemet er vel for så vidt at den faktisk ikke starter opp... Den slår seg på, og nokia merket kommer frem, og så kommer tidligere nevnte melding. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 starter den ikke når du prøver og resette heller? da burde du kansje stikke til en butikk da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå