Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hey! Er Xbox Gamertag regnet som et bilde hvis du har det i signaturen? Er det et lite unntakk? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Et bilde er et bilde, tekst er tekst. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Xbox gamertag regnes som bilde ja. Det vil bli noe rotete og forstyrrende med gamertags i signaturen til brukere. Så dette er nok ikke noe vi kommer til å gi unntak for. Hvertfall ikke ved nåværende tidspunkt. Forøvrig er dette en tilbakemelding rettet mot forumet, så jeg flytter tråden til "Tilbakemeldinger om forumet". Snorre Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Et bilde er et bilde, tekst er tekst. Det kommer an på hva du definerer som en tekst. En film kan kalles en sammensatt tekst fordi den inneholder flere modaliteter, noe som gjør den til en multimodal tekst. Et bilde i en signatur er en multimodal tekst. Endret 11. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bilder i signatur vil jeg holde meg unna. Stor nok grunn til å forlate forumet for min del. Var innom et forum for en stund siden der det var lov. Helt forferdelig rotete og uoversiktlig. Sånt vil vi jo ikke ha noe av <_< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dersom du ønsker å gjøre oppmerksom på Xbox live gamertag-en din, kan du jo bare linke til den? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Dersom du ønsker å gjøre oppmerksom på Xbox live gamertag-en din, kan du jo bare linke til den? Selvfølgelig er det mulig Ville bare vite med sikkerhet slik at jeg ikke gjorde noe feil Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "Ingen bilder i siggen" er en genial regel syns jeg. Slipper å måtte scrolle gjennom tånnevis med Gamertags o.l. for å lese en tråd. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bilder i signaturen er bare noe tull. Kommer ingen ting godt av det pluss at det bare ser rotete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg