Joakim vas Normandy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Samme dukken hele tiden, ellers hadde det vel bare vært å skyte igjen og igjen, til du får alle Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 får jeg samme dukke på alle personene mine? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det ikke skrevet at man får en dukke for hver Live-konto. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå har vi nesten alle dukkene! Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det har vi! Mangler å hente en Lucien fra AlCapone eller veggiz, og er i gang med å bytte til oss de to siste (har en garth på gang). Vi kunne trenge litt flere å bytte med, så hvis noen har ekstra av reaver/lucien/theresa, rop ut så prøver jeg hente. En unik dukke pr. live Gold konto ja AltF4: kommer innom for den reavern =) Endret 3. april 2009 av Ellusion Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Som sagt, jeg har Theresa til overs Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Oy, da har jeg byttet til meg en Garth også. Vi mangler da bare Hammer for komplett samling og achievements til alle =) Jeg har en Hammer i bytte på vei, men det er mot Lucien - da er vi avhengige av å få inn to Lucien dukker asap fra AlCapone og Veggiz. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har en Hammer doll jeg kan bytte Så jeg er med! Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Supert Ladon, kommer å henter så har vi komplett så fort en lucien er på plass =) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Da var det bare Lucien igjen, huk tak i meg når som helst, Veggiz eller AlCapone. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har vært utenlands en tur i helga, men kan fikse Lucien i morgen Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Har vært utenlands en tur i helga, men kan fikse Lucien i morgen Will do, ser etter deg i morgen etter jobb Veggiz =) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Da har vi komplett samling, takk til Veggiz som kom med siste dukke =) Bare å komme innom meg når det passer så får du achievementen. Det tar noen min da den saver mellom hver gang - greit å ha Hero Doll på forhånd. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Siden achievementen er å enten få alle dukkene selv, eller se en venn få de, tror jeg man kan selge en dukke, for så å kjøpe den igjen, så får kompisen achievementen. Men må sikkert være i samme spillet (co-op), ikke bare som en orb. Uansett, thanks for the effort, Ellusion Endret 9. april 2009 av veggiz Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Supert Ellusion! Kontakter deg i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så mye slit for 10 Gamerscore? Jeg tror jeg står over Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da har vi komplett samling, takk til Veggiz som kom med siste dukke =) Bare å komme innom meg når det passer så får du achievementen. Det tar noen min da den saver mellom hver gang - greit å ha Hero Doll på forhånd. Tror ikke jeg har noen dukker jeg, men sier gjerne ja takk til achivementen! Gamertag: FSK BigHurt Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Bare ta kontakt med meg når jeg er på og sjekk om det passer. Prøver å være tilgjengelig for alle som trenger den, hvis ikke avtaler vi en tid som passer. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Må jeg ha gullkonto for å låne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå