Mr.FOXHOUND Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da har jeg achievementen takket være en særdeles hyggelig kar fra xbox360achievements.org Fikk du beholde dukkene? Nei, dessverre... Men om noen trenger Theresa-dukker er det bare å hyle ut. Jeg tar skytinga lett, så kan skaffe mange flere. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor er denne skytinga? :unsure: Har enda ikke gjennomført spillet Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 takker, begynner på det litt senere tenker jeg Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Glemte å si at jeg har Reaver doll Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis trådstarter oppdaterer første post hadde det vært bra. Nå har vi Lucien, Reaver og Theresa Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Er på saken! AlCapone: Kommer innom så fort jeg har tid og låner dukken til samlingen =) FF63: Ditto, alltid greit med en ekstra til bytte. Kommer innom så snart som mulig. Mr Foxhound: Grats! Vi har en ekstra Theresa til bytte, men kan jo si ifra hvis det trengs. Oppdaterer første tråd når jeg har dem i inventory. Lenke til kommentar
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er med! Jeg har så langt bare en hero doll, men skal en tur på skytebanen snart for å få en av de andre. GT: Naglefaar Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Elusion, vi får prøve å samle alle til helgen. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Da har jeg hentet en Reaver doll også. Stor takk til FF63! =) OT er oppdatert. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil være med på denne! Mener det er Lucien jeg har, så kan desverre ikke bidra med noe nytt.. Men vi var en god gjeng på "gamle" gamer.no til slutt, tror faktisk vi hadde alle dukkene. Ble bare ikke noe bytting.. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Alt og alle er velkommen =) Så fort vi mangler bare få kan jeg bytte til meg de vi mangler. Skal prøve komme en runde i helga og hente inn flere. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Naglefaar: Får du noe greie på skytingen? =) Veggiz: Hva er GT? Vi tar gjerne en Lucien ekstra så har vi noe å bytte med når skal skaffe de siste. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GT: veggizah Hvilke mangler vi? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Når vi får inn Lucien, mangler vi Garth og Hammer Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal prøve å skaffe en dokke jeg også, så er jeg med XBL: ChrisChuklhead Lenke til kommentar
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Naglefaar: Får du noe greie på skytingen? =) Nei du, den har jeg helt glemt bort. Snart ferie nå, da kan jeg vel ofre noen timer til Fable II. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kan skaffe Lucien, det er ikke noe problem. Bare skriv at vi har den. Blir uten nett hele ferien, så du kan hente den i løpet av uken etter ferien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Får man forskjellige dukker hvis man greier kravet fler ganger, eller får man samme om igjen? Har fortsatt en Reaver-dukke, bare å hente når jeg er på Live! Endret 2. april 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå