Joananas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, jeg og et par venner skal kjøpe nye headset til PCen. Headsettet vil bli brukt hovedsakelig til gaming og VT/TS/Skype. Det er derfor viktig å få med både god lydkvalitet og god mikrofon. Headsettet må være oppsatt med USB, skal ha lang levetid og skal helst ha earpads som går rundt hele ørene (Slik som SteelSeries 5H gjør, men det headsettet byttet vi grunnet dårlig mikrofon). Headsettet må være meget komfortabelt, og godt egnet for lengre gaming sessions (tenker under LAN når vi sitter time på time). Vi har sett hovedsakelig på Sennheiser PC350 (http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100629). Problemet er dessverre at dette headsettet ikke har USB (kompisen min har ikke lydkort). Pris er ikke spesielt viktig, ettersom vi er ute etter et som varer lenge. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Et av mine favorittsett de siste årene: Plantronics Gamecom 777 (test). Langt bedre enn for eksempel Steelseries 5H. Det følger med usb-dongle med Dolby Headphone. Ellers kan Creative Fatal1ty HS-1000 (test) anbefales, men kun om du har en liten skalle. For folk med normalt, voksent hode er de alt for trange, og rett og slett ganske ubehagelige. Lyden er meget god, sett opp mot prisen. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Takk skal du ha, Plantronics ser definitivt interessant ut! Hvis noen flere har tips, er det bare å komme med det. Alt settes pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå