Joachim_F Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Electronic Arts har fortalt at Gudfaren II er ferdigutviklet. Les mer Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke spilt noe særlig gudfaren 1, men dette her høres knall ut Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Likte enern sånn passe. Repetive oppdrag og kjedelig historie, men du verden for en stemning :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 99,- og to gamle spill for dette på EGBames. Gleder meg! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hmm, har lyst på dette, men gidder ikke betale full pris. Så 99,- pluss to spill høres veldig greit ut. Har mange spill jeg kan bytte inn. Vet du hvor lenge det tilbudet varer Laland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hmm.. jeg fant det på en PDF på ebgames.no en måneds tid tilbake, og forhåndsbestilte da. Regner med at det er et tilbud som fortsatt er gjeldende. Edit: så i historikken min nå og fant det: http://ebgames.no/pdf/tradeIN.pdf Fant ingen link fra forsiden, though, men det er jo lov å prøve! Endret 9. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Selv brukte jeg Gamestop sitt to spill og 99,- forrige uke på å bestille spillet, så det burde funke! Gjorde det i Drammen, om det hjelper deg noe. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gudfaren som RTS? Det her kan bli veldig interessant Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bor i Bergen, men skal ta meg en tur opp på Lagunen Storsenter for å sjekke ut. Tror det er Gamestop som er der nå, var Ebgames før. Må bare se om jeg får presset det inn i timeplanen, har vært så veldig mye som har skjedd i det siste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er alà GTA; men med et RTS aspekt over seg. Hvis det er elegant nok utført tror jeg det kan bli veldig moro! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Trokke det her blir no bra greier, men må vell prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå