Monkeyboy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ok, da vil jeg si at ingen er Night of the living dead-zombier. Men i bunn og grunn; who cares? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kun oss gnomer som har fulgt serien fra starten, vi som var små og redde den gang. Vel, for det meste tror eg det er sånn ihvertfall Men uansett, RE5 er eit knallspill så det skal ingen kunne ta ifra folket! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tenker fortsatt tilbake på den dagen der jeg fant Resident evil 1 på broren min sitt rom og gnudde det i Ps1'en, sov ikke på noen uker da nei. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Snart ferdig med spillet for andre gang:) Dette er et must spill spør du meg . . det har mye action og hvis du ikke her viggo venneløs så er det kjempe gøy å dele opplevelsen med en kompis! Deilig kontroll når du klarer å takle det . . Har du null skillz og aldri klarer å tilpasse deg kontrollen er kanskje ikke vanskelige spill noe for deg < / 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå