Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått virus på min maskin.

Viruset er en orm som har festet seg på en fil i System 32.

Har fått beskjed fra telenor ( brev ) om at min maskin har for søkt å logge seg på andre maskiner. (har ADSL)

Norton antivirus har funnet viruset men kan ikke isolere eller slette det fordi vertsfilen er i bruk.

Hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har fått virus på min maskin.

Viruset er en orm som har festet seg på en fil i System 32.

Har fått beskjed fra telenor ( brev ) om at min maskin har for søkt å logge seg på andre maskiner. (har ADSL)

Norton antivirus har funnet viruset men kan ikke isolere eller slette det fordi vertsfilen er i bruk.

Hva gjør jeg ?

Hva heter viruset da?

Lenke til kommentar

Prøv å start opp i sikkerhetsmodus. Tror du trykker F8 eller noe slikt rett etter at du har slått på maskinen. Det er vel også mulig å starte opp maskinen med Norton cd'en og scanne før maskinen starter opp. Også verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Få laget deg norton antivirus sine disketter som du starter opp maskina med, så kjører du virussjekk med dem. Obs du kan ikke lage dem med en maskin som har virus i systemet. Hvis ikke dette går har du bare en mulighet igjen å det er å formatere alle ja jeg sa alle parisjonene dine på hoveddisken. Har du andre disker kan du koble dem ifra til du har instalert windows igjen å lagt in viruskiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...