Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den vill ikke ha noen problemer med spillene du nevner. PC'en jeg bruker nå, har mye dårligere skjermkort, men litt bedre CPU enn den du har link til sist. Så JA, den vill greie å kjøre de spillene, men jeg vet ikke om du kan ha ALT på full grafikk.

 

Og hvis du trenger mere RAM, kan du bare trykke på konfigurer knappen som er rett under kjøp knappen på komplett.no pc'en du linker til..

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har med alt etter hva du skal bruke den til.

 

Siden den heter Crazy Gamer, så går jeg ut ifra at du har tenkt å spille med den. Da anbefaler jeg å gå et par hakk høyere. Denne PCen er pr dags dato mer KontorPC enn GamerPC.

 

Den bør ha mer Ram. 2 GB Ram med Vista er alltid for lite.

Harddisken er også ganske liten for deg som sikkert spiller mange spill og laster ned

HIS Radeon HD 4650 er en litt utdatert. Gå litt høyere. F.eks Geforce 9000-serien og høyere

Prosessoren er også litt svak. En ekte gamer har firekjernet CPU. Et argument for firekjerner er fordi at GTA IV yter best med en firekjernet prosessor

 

Dette er altså anbefalt for en PC du skal spille på. Jeg vet ikkje hva du skal bruke den til, men det valget signaliserer gaming.

 

Uansett om det er KontorPC eller GamerPC, så bør du ha minst 3 GB minne med tanke på Vista.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...