testuser Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet hvot jeg får kjøpt Pokemon Gul (yellow) nytt? Denne tråden ligger også i Konsollspill/Nintendo-seksjonen, håper en moderator kan slette den. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er no ganske enkelt å laste ned ein emulator + rom til pc, men tippar at det er slik at du vil ha det på gameboy? Om ikkje er ikkje emulatorar så dumt. Lenke til kommentar
testuser Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Testet en emulator i sta, men med den fulgte det trojanske hester for å si det sånn. Blir liksom ikke det samme som på GameBoy Color. :rolleyes: Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har faktisk kjøpt Pokemon Yellow nytt og forseglet. Husker ikke hvor mye jeg betalte for det, men jeg fant det på "kjøp og salgs"-delen på Nintendo-forumet. Lenke til kommentar
testuser Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har faktisk kjøpt Pokemon Yellow nytt og forseglet. Husker ikke hvor mye jeg betalte for det, men jeg fant det på "kjøp og salgs"-delen på Nintendo-forumet. Hvilket Nintendo-forum da? Det Svenske? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, det norske, som ble lagt ned for en stund siden. Det kom opp en uoffisiell utgave, men kjøp/salgsdelen der er mye mindre aktiv. Her er forresten forumet (NUF). (Du må være innlogget for å se kjøp/salgsdelen) Du kan også prøve på Retro1-forumet. Der er mange samlere, men de har mer peiling, så prisen kan bli høyere. Ellers så kan du lete en gang iblant på Finn.no eller QXL. Eventuelt legge ut annonse der, at du søker et forseglet Pokemon Yellow. Det finnes nok ikke mange nye utgaver igjen av spillet, så lykke til! Du kommer til å trenge det! Lenke til kommentar
testuser Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe . Ser Ebay selger det nytt til rundt 68$, men har venn som vil selge meg det pent brukt for 350 kr. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har det . Ga 50 kroner for den . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehe . Ser Ebay selger det nytt til rundt 68$, men har venn som vil selge meg det pent brukt for 350 kr. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Oi, det var da veldig dyrt. Med de rette kontaktene vil jeg tro at du får det nesten gratis Slik som Kun10kr sier. 50 kroner for et gameboyspill er jo sykt billig. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg har et Pokemon Yellow jeg ikke kan bruke EDIT: Meget pent brukt. Endret 11. april 2009 av Cleaf Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Får man ikke kjøpt det i butikk?? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ikke nå lenger tror jeg. Kanskje bruktbutikk. Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 har pokemon gold og red på mobilen, funker fjell. Blir ikke fult så kult hvis du går rundt med en gameboy Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 har pokemon gold og red på mobilen, funker fjell. Blir ikke fult så kult hvis du går rundt med en gameboy jeg har blå xD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 har pokemon gold og red på mobilen, funker fjell. Blir ikke fult så kult hvis du går rundt med en gameboy Er best på gameboy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Om noen leter etter en bra emulator er Visual Boy Advance å anbefale Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Om noen leter etter en bra emulator er Visual Boy Advance å anbefale Det er vel forsåvidt den man finner og hvis man googler "GBA emulator" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du kan finne det på Britiske Amazon her, ny pris: 39.99 pund, brukt pris: 6.85 pund. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) har pokemon gold og red på mobilen, funker fjell. Blir ikke fult så kult hvis du går rundt med en gameboy Å jo du. Tidlig i tiende tok jeg alltid med gameboyen på skolen og spilte litt, følte meg veldig kul i tysken mens jeg satt der og knuste Gry med Mewen min mens døllingene latet som om de arbeidet. Blir ikke det samme om du sitter sånn med mobiltelefon. Endret 5. mai 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå