Gå til innhold

Pokemon Gul (yellow).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det norske, som ble lagt ned for en stund siden. Det kom opp en uoffisiell utgave, men kjøp/salgsdelen der er mye mindre aktiv. Her er forresten forumet (NUF). (Du må være innlogget for å se kjøp/salgsdelen)

Du kan også prøve på Retro1-forumet. Der er mange samlere, men de har mer peiling, så prisen kan bli høyere.

Ellers så kan du lete en gang iblant på Finn.no eller QXL. Eventuelt legge ut annonse der, at du søker et forseglet Pokemon Yellow.

Det finnes nok ikke mange nye utgaver igjen av spillet, så lykke til! Du kommer til å trenge det! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hehe :p. Ser Ebay selger det nytt til rundt 68$, men har venn som vil selge meg det pent brukt for 350 kr. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :mellow:

Oi, det var da veldig dyrt. Med de rette kontaktene vil jeg tro at du får det nesten gratis ;) Slik som Kun10kr sier. 50 kroner for et gameboyspill er jo sykt billig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
har pokemon gold og red på mobilen, funker fjell. Blir ikke fult så kult hvis du går rundt med en gameboy

Å jo du. Tidlig i tiende tok jeg alltid med gameboyen på skolen og spilte litt, følte meg veldig kul i tysken mens jeg satt der og knuste Gry med Mewen min mens døllingene latet som om de arbeidet. Blir ikke det samme om du sitter sånn med mobiltelefon.

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...