Ninjasniper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I denne tråden skal man teikne det personen over seg i posten seier! Sidan ingen har posta før meg, bestemmer eg sjølv og teiknar ein uskikkeleg katt som biter ein liten hund. No vil eg at nestemann skal teikne ein råtøff robot! PS: Det er kun lov til å bruke paint! Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sidan ingen ville teikne ein råtøff robot, så teikna eg ein sjølv. Kanskje nokon får meir lyst til å teikne neste oppgåve. Neste oppgåve er å teikne ein rå teikneseriefigur! Endret 9. mars 2009 av Fiskemester Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Neste oppgåve er å teikne ein rå teikneseriefigur! Jeg vil se en emo som rir på en emu. B) Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Emo på emu skal bli Vil se gorden freeman og gman sammen Endret 9. mars 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Vil se gorden freeman og gman sammen Jeg vil se en fisk som rundjuler en same. Endret 9. mars 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, der måtte eg le.. Og nei, kan ikkje tegne. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) No problemo! Fisk som skambanker same på fisketur! Jeg vil se ballerinakjole kolleksjonen til chuck norris:-) Endret 10. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Chuck Norris lar sjølvsagt ikkje folk vite at han har ballerinakjoler, så han bruker å ha dei på to hotte damer sånn at alle trur det er berre er nokon råhotte bejbs han har sjekka opp! Teikn ein rå pokemonkamp!! Endret 10. mars 2009 av Fiskemester Lenke til kommentar
Grobnar Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heftig pokemonkamp. Tegn en glad sol. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tegn en glad sol. Tegn deg selv i en kinkig situasjon. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 En knipe skal bli.. Tegn en mutant bille som spiser grandiosa xD Lenke til kommentar
Materie Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Slik! Tegn en planet som slikker i seg et asteroidebelte. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 RÅTT!! No vil eg at nokon skal teikne ein hund og katt som er siamesiske tvillinger, sånn at ved bakbeina er det ein hund sine framføtter og hundehovud, og ved frambeina er det eit kattehovud med katteframbein. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan man skal "dunke" basketkurven i Skate 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 No vil eg at nokon skal teikne ein hund og katt som er siamesiske tvillinger, sånn at ved bakbeina er det ein hund sine framføtter og hundehovud, og ved frambeina er det eit kattehovud med katteframbein. I would like to see accidentaly a whole bottle (google it) Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nei nei... Har du ikke sett Paint også vøtt! Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Kvalmt Lakus. Eg nektar å teikne noko slikt igjen. No vil eg sjå ein mann som har satt fast den fleskete magen sin på ein koalabjørn. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nå vil eg gjerne se en passe fin jente med store grønne ører. Ørene skal fungere som en heis for små alver som lever i skoen til jenten. Problemer her ligger i at ørene egentlig ikke eksisterer for jenten, det er kun for alvene de er store og grønne. Hun har i tilleg svært store sko (for da å få plass til alle alvene) men igjen er ikke dette synlig for henne Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vil se en morder-pingvin, som kan fly, som tygger på hodet til Bill Gates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå