LarZen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja topic forklarer vel det meste, altså det jeg lurer på er om jeg tar med mitt spill til en annen PS3 maskin og lager meg en profil der og logger meg in på min PsID. Vil da trophies som jeg evnt får bli registrert på min konto? Eller blir dette lokalt på maskinen? Slik at når jeg da kopierer savingen min og installerer denne på maskinen min hjemme igjen så har jeg fortsatt trophiene jeg har fått tidligere.. Did this make any sence? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) De ligger både på maskinen og er knyttet opp mot profilen din Så lenge du syncer de første =) Dette er bare å trykke på trophies i menyen så syncer den automatisk. Så, ja, du kan gjøre det. Endret 7. mars 2009 av Decreeofj Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 De ligger både på maskinen og er knyttet opp mot profilen din Så lenge du syncer de første =) Dette er bare å trykke på trophies i menyen så syncer den automatisk. Så, ja, du kan gjøre det. Ah...så når jeg da har fått noen trophies og skal hjem til min egen maskin så går jeg bare inn på trophies så blir det syncet til min profil og når jeg kommer hjem så har jeg fortsatt mine "nye" trophies. Me like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå