TSP Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei, noen som har en ide av hva som kan være problemet? Steam bruker nå en merkelig blanding av norsk og det jeg tror er polsk(?). Problemet skjedde etter at jeg måtte ta en tvungen avslutning tidligere i dag (PC-en hang seg når jeg skulle skru den av riktig..). Da jeg startet opp igjen fikk jeg meldinger fra en på Steam, men på grunn av at PC-en mente den var så travelt opptatt med noe tok det tid før den responderte og jeg trykket ganske mye på Steam-vinduet for å få det til å åpne seg. Jeg vet ikke om noe av dette er skyld i det, men viser dere i hvert fall et bilde av hvordan det er nå. Jeg prøvde å bytte til svensk (som virket helt normalt) for deretter bytte tilbake til norsk, men det virket heller ikke... Fortsatt mye av det språket jeg ikke forstår, men som jeg tror er polsk. Må jeg eventuelt reinstallere? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) HAHAHA samme har skjedd med meg! Kom etter at jeg oppdaterte.... Nå må steam skjerpe seg. Endret 7. mars 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Funker engelsk? Skjønner ikke at folk skal ha steam på norsk Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ok...valgte engelsk. Det funker. Men når man velger norsk får man en rar blanding med polsk i tillegg. -Til de som ikke finner engelsk så heter det angielski eller no sånt Endret 7. mars 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg foretrekker norsk fordi det er morsmålet mitt Selv bruker jeg for øyeblikket svensk. Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da er det vel bare å vente på neste update Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Her står alt på norsk:) Hehe nå kom oppdateringen så nå fikk jeg samme problemet:P Endret 7. mars 2009 av Termi.- Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 skifta til norsk bare for å skjekke, er samma her også Norweski Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Samme skjedde med meg, måtte bytte til Engelsk. Men det går fint;D Bytte bare til Norsk pga. jeg ville få med meg de ubercheezye oversettelsene i l4d. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe, aner jeg en aldri så liten brøler her? Har akkurat samme problem selv, eneste jeg kan velge som fungerer er engelsk. Lenke til kommentar
Death Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis norsk er polsk, vil ikke da polsk være norsk? Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hehe fikk samme problem i dag ^^. Har den på engelsk nå, men når jeg setter den tilbake på norsk er det fortsatt blanding av polsk og norsk. Lenke til kommentar
hha070 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har samme problemet selv, men kan ikke skryte på meg å ha brukt steam veldig mye. hvordan skifter jeg språk, det er litt vanskelig å finne ut av når alt er helt gresk(polsk?) for meg! Etter en del prøving (og feiling) fant jeg endelig ut av det! tabbe av steam dette. Endret 7. mars 2009 av hha070 Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Plik --> Ustawienia --> Interfejs --> Bytte fra norweski til angielski Lenke til kommentar
Lurkin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=818051 Lenke til kommentar
eak2k_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Heisann! Dette er en feil fra Steam og det er bare å bytte språk til en ny oppdatering kommer Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe hadde samme problemet selv faktisk oppdaga det nå når jeg skulle til å spille! Ganske så stor blemme av steam det der. Håper på en liten godtgjørelse for den feilen:-) hehe! Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har kommet en ny oppdatering nå, sikker en fix:) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har kommet en ny oppdatering nå, sikker en fix:) Nei, funker fremdeles ikke på norsk Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Galt med å ha det på engelsk, intill videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå