samyyyyy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hadde en syk drøm som jeg hadde mange ganger når jeg var 5-7 år... Husker egentlig ikke, men uansett, så hadde jeg en seng (SUPRISE), og jeg drømte at jeg holdt meg fast i kanten av den sengen da, og jeg hadde 2 valg for å komme ut av drømmen, 1: å komme meg opp fra kanten opp i sengen(skjedde aldri) eller 2: å falle ned(som føltes helt jævlig) Dette plagde meg noe jævlig, hater å falle i drømmer, ikke en bra opplevelse Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Eg husker eigentleg berre ein draum eg har hatt, og da reid eg rundt på ein isbjørn og drap folk som ikkje ville redde miljøet Resten husker eg berre rester av, eller ingenting. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg hadde en drøm for noen dager siden hvor jeg var narko konge i Trondheim Husker også at jeg skulle smugle det fra Sør Afrika til Trondheim men ble tatt, men politiet var redd for "gjengen" min så jeg kunne beholde 2mill lol. Endret 6. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette plagde meg noe jævlig, hater å falle i drømmer, ikke en bra opplevelse Jeg også! Når vi treffer bakken, så BOOM! Bruker du å våkne avogtil? Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Eg gjer, jepp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Inatt, så drømte jeg noe med Dr. Phosphor, en tidsmaskin og fotballer (wtf?) husker ikke hva som skjedde, men det er det eneste jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Drømte noe greier i natt, At vi var en gjeng som skulle inn i en skog, og da måtte vi kjøre på en vei med store bananer på. Viss vi kjørte på bananer ble det festa en tau i bilen og om en stund ville gorillaer komme og angripe. Vi måtte da fjerne tauen før det skjedde rare greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå