Gå til innhold

Den blærete draumetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt hadde eg ein draum der eg og bowler frå kykeli kokos utforska ei stor nifs borg. Der var det kjempeglatt gele overalt som vi snubla og sklei på, og bowler hadde store problemer med å halde hatten på. Plutseleg kom Frankenstein med ei stor høne midt i fanget, og før eg visste ordet av det var heile draumen snudd på hovudet til at vi var heime hos Simen (ein i klassen) og rodde båt i badekaret hans. Meir enn det hugsar eg ikkje.. Lurer på kva det kan bety.

Endret av Fiskemester
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Av 6 poster i denne tråden, har du 4. Litt smådesperat etter oppmerksomhet? :p

Jeg drømte at jeg drakk alkohol for første gang.

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg og en kompis var inne i en spillsjappe og kikka oss rundt. Og hva så vi i hylla? Joda, Baldur's gate 3! Jeg plukka det ned kjappt og leste på baksiden som jeg alltid gjør.

Hører kompisen vedsiden av meg si: "gah .. det var da som faen.."

Når jeg ser opp og kikker på hylla jeg plukka ned spillet fra, står der "I salg fra 03.02.2011"

FUUUUUCK!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg drømmer for tiden.. Tenker bare på de siste Pondus-stripene jeg har lest før jeg skrudde av lyset, og venter på å sovne. Ligger også i samme posisjon når jeg våkner som når jeg la meg, og ligger alltid bevisst med munnen igjen (fobi mot edderkopper etter en lei tur i Danmark..). Har også hørt at det går ann å holde samtaler med meg mens jeg sover, og da er jeg attpåtil frekk i kjeften, og holder fortsatt på hemmeligheter. Vet ikke jeg, noen av dere som tror noe om dette? :-/

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg drømmer for tiden.. Tenker bare på de siste Pondus-stripene jeg har lest før jeg skrudde av lyset, og venter på å sovne. Ligger også i samme posisjon når jeg våkner som når jeg la meg, og ligger alltid bevisst med munnen igjen (fobi mot edderkopper etter en lei tur i Danmark..). Har også hørt at det går ann å holde samtaler med meg mens jeg sover, og da er jeg attpåtil frekk i kjeften, og holder fortsatt på hemmeligheter. Vet ikke jeg, noen av dere som tror noe om dette? :-/
Utdypning, plox? B)
Lenke til kommentar

Jeg drømmer gjentatte ganger om at: Ei jente (Ligner ikke på noen jeg kjenner) kommer bort til meg å forteller at jeg skal bli far til ungen hennes. Så våkner jeg opp... Også sitter jeg tydligvis på skype i søvne å snakker med en kamerat. Nå har jeg begynt å slå av skype når jeg legger meg for ellers sitter jeg å plaprer ut med all sensitiv informasjon til folk...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det noen andre enn meg som drømmer om at mange folk danser på gulvet ditt, og sier "Bli med a Jonas" Etter fester? Jeg våkner hver gang de sier det, for jeg må jo være med. Sykt irriterende, og gjør at jeg omtrent ikke sover de nettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...