Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 elsker når Don Rosa bygger videre på Barks' historier. "siste slede til dawson" og den med pygmé indianere er helt fantastiske. Barks' historier med Rosa's tegninger og humor. Kort og greit konge! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg må si at det har kommet utrolig mye dårlige tegneserier fra Disney. Og generelt hater jeg det meste som kommer fra den kanten. Men her Carl Barks og Don Rosa to hederlige unntak. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Likte mye bedre de gode gamle historiene en de nye. Det værste av alt er Fantdonald, skjønner ikke hvorfor de gidder å lage det <_< Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Helt enig. Hvem fant egentlig opp Fantonald. Donald som til vanlig er så klønete kan plutselig bli en superhelt med et lite kostyme. Nei vet du hva. For holde oss til Don Rosa og Carl Barks. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, Fantonald er kjedelig. Samme med Super Langbein. Liker best historier med Onkel Skrue i hovedrollen Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, Fantonald er kjedelig. Samme med Super Langbein. Liker best historier med Onkel Skrue i hovedrollen Nei dei er råe! Men Onkel $krue er nok råare ja. Men historier om Guffen og Bestemor Duck som er råast då! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har faktisk sett et par gode Fantonald historier, men det er for det meste kjedelig. Liker best historier med Skrue selv. Både Carl Barks og Don Rosa har lagd mange utrolig gode Skrue-striper. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men Fantonald med Alan Moore hadde blitt drit bra. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Faktisk ikke lenge siden jeg leste de 12 Onkel Skrue "episodene" som følger ham gjennom hele livet. Tror det var av Don Rosa, og den var i hvertfall knallbra Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Donald var en viktig del av oppveksten min hadde vel et abonnement gjennom hele barneskolen. Etter det ble det mindre lesing så jeg kjøper det som regel i butikken. Jeg er enig med alle her og blir veldig glad når jeg ser en klassisk Bark eller Rosa historien mitt inne i bladet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har ikke kjøpt et Donald blad på nærmere fire år, men Donald var en stor del av min oppvekst også. Det er så og si utelukkende Donald som har lært meg å lese og skrive, og både foreldrene mine og lærere i tidlige trinn ble imponerte når de så jeg skrev stumme bokstaver. De spurte meg hvordan jeg klarte det, og jeg svarte visstnok med et kjepphøyt "Døh, jeg leser da Donald!". Good times! Endret 9. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Så enig Laland! Donald lærte meg også å skrive og lese. Husker da jeg ble stolt første gang jeg leste en hel Donald historie, etter på sprang jeg opp til mine foreldre og fortalte det Historien var den der med Onkel Skrue når han kjøper seg den eneste mengden med plutonium eller noe slikt, og en pingvin tror det er egget hennes Husker ikke helt hva den het. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hot! ^^ *FAP FAP FAP* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå