Gå til innhold

Den delikate andebytråden

Anbefalte innlegg

I og med at Donald Duck er ei and, så går han naturlegvis ikkje med sko, akkurat som andre ender som Dolly og Onkel Skrue. Men då desse endene har menneskelege egenskapar som at dei kan snakke og slikt, blir det jo ganske teit at dei ikkje har sko. Klede har dei jo, og sjølv om det kunne ha vore ein gøy ting å diskutere kvifor det er slik kjem eg heller med eit anna spørsmål til dykk!

Trur de at føtta til Donald Duck luktar fælt av og til, slik som det gjer med oss mennesker når vi ikkje har bytta sokkar på ei stund?

Endret av Fiskemester
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det luktar jo fort fælt av menneskeføtter av og til og, når man ikkje har vaska dei på ei stund.

Kanskje Donald vasker føttene ofte? Hver dag? :rolleyes:

Han bruker ikke sko fordi det ikke lages sko som passer for andeføtter. Dolly klarer å skive inn beina sine i et par sko, men de er ganske store. Og damer går alltid med sko som er altfor små.

Dolly.jpg

Lenke til kommentar

Men hun går med de for å pynte seg. Damer går i sko for å pynte seg, uansett hvor vonde de er.

Selv har jeg størrelse 47 i sko og trenger å lete ganske lenge før jeg finner et par som passer, så noen ganger må jeg bruke for små sko, eller sko jeg har vokst ut av. Det gjør vondt. Skjønner meg ikke på damer.

Lenke til kommentar

Man skulle tro man fikk veldig mye rart under føttene etter en dag i Andeby. Dere kan jo tenke dere selv å gå rundt i Oslo sentrum uten sko en hel dag.

Jeg tipper at føttene til Donald stinker etter en dag, men de virker alltid rene. Så konklusjon: Donald vasker føttene sine ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...