Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) I og med at Donald Duck er ei and, så går han naturlegvis ikkje med sko, akkurat som andre ender som Dolly og Onkel Skrue. Men då desse endene har menneskelege egenskapar som at dei kan snakke og slikt, blir det jo ganske teit at dei ikkje har sko. Klede har dei jo, og sjølv om det kunne ha vore ein gøy ting å diskutere kvifor det er slik kjem eg heller med eit anna spørsmål til dykk! Trur de at føtta til Donald Duck luktar fælt av og til, slik som det gjer med oss mennesker når vi ikkje har bytta sokkar på ei stund? Endret 7. mars 2009 av Fiskemester Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Svaret ligger i spørsmålet ditt. Sokker. Han bruker ikke sokker, ergo lukter det ikke surt. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Men det luktar jo fort fælt av menneskeføtter av og til og, når man ikkje har vaska dei på ei stund. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Onkel Skrue og Fetter Anton har gamasjer(?) eller hva det heter. det virker som om disse blant ender symboliserer Rikdom og\eller status. Donald er verken rik og han har ikke noen status, ergo bruker han ikke disse. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja då luktar vel føtta til Onkel Skrue og Fetter Anton dobbelt så fælt som Donald sine hehehhe her er eit bilete av dei tre Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Et annet spørsmål om Donald Duck er Hvorfor har Donald håndduk rundt livet etter han har dusjet, men han har aldri på seg bukser til vanlig? Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 det er nok fordi han ikkje vil at nokon skal sjå at han har badetiss hehehhe Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det skal nå tydeligvis lages tråder på absolutt alt også da^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men det luktar jo fort fælt av menneskeføtter av og til og, når man ikkje har vaska dei på ei stund. Kanskje Donald vasker føttene ofte? Hver dag? :rolleyes: Han bruker ikke sko fordi det ikke lages sko som passer for andeføtter. Dolly klarer å skive inn beina sine i et par sko, men de er ganske store. Og damer går alltid med sko som er altfor små. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Åh rått! Dolly går jo faktisk med sko, så teit at eg ikkje hugsa det! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men hun går med de for å pynte seg. Damer går i sko for å pynte seg, uansett hvor vonde de er. Selv har jeg størrelse 47 i sko og trenger å lete ganske lenge før jeg finner et par som passer, så noen ganger må jeg bruke for små sko, eller sko jeg har vokst ut av. Det gjør vondt. Skjønner meg ikke på damer. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Jo, men det er jo heller ikkje noko kjekt når skoa er for store heller. Då kan man fort miste dei når man skal springe fort opp ein veldig bratt bakke. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Man skulle tro man fikk veldig mye rart under føttene etter en dag i Andeby. Dere kan jo tenke dere selv å gå rundt i Oslo sentrum uten sko en hel dag. Jeg tipper at føttene til Donald stinker etter en dag, men de virker alltid rene. Så konklusjon: Donald vasker føttene sine ofte. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Men trur du Andeby er ein like skitten by som Oslo då? :S Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Eg trur ikkje det er like skittent i Andeby som i Oslo. Dei har jo ikkje narkomane og utlendingar der. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I Andeby bor det mus og rotter store som ender. Så helt gullende rent kan det vel ikke være? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dyrene i Andeby er særs intelligente, og vet å vaske opp etter seg. Økonomien later til å være god -– jeg vil tro at et stort og habilt renholdsvesen er på plass og ordner opp der det trengs. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja det kan nok hende at det er Fetter Slikkmunn som er ute og vasker no og då! Her er forresten eit tøft bilete av Donald! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 tøft bilde av Donald, Fiskemester! Eg lurer på kvifor huset til Donald aldri er det samme i to seriar, og kvifor den skurken Nabo Jensen alltid bur i huset over gjerdet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ganske mye skummelt i Andeby! Dere har vel hørt Andeby City av Klovner i Kamp? Edit: Sangen er 12 år gammel.. og blås i videoen! Det er sangen vi skal ha her! Endret 7. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå