Joachim_F Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Denne uken får vi jakt, husholdningsmoro, krim, eventyr, romkrig og mye mer. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Artikkelbildet, er det det dere brukte 1. April ifjor for å lure oss til å tro at det kom et Lars Monsen spill bassert på Oblivion motoren? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Artikkelbildet, er det det dere brukte 1. April ifjor for å lure oss til å tro at det kom et Lars Monsen spill bassert på Oblivion motoren? Artikkelbildet er fra onlinespillet The Hunter, et spill jeg har lagt ugudelig mange timer nedi de siste dagene Utrolig morsomt spill når man kommer inn i det, men krever tonnevis med tålmodighet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.spillverket.no/artikler/lars_mo...l_paa_vei/50194 Der fant jeg det igjen! Forøvrig bra teit at spillverket/tek skal få beholde deres gamle artikler.. Men se på det andre bildet der. Det samme som i artikkelen her! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.spillverket.no/artikler/lars_mo...l_paa_vei/50194 Der fant jeg det igjen! Forøvrig bra teit at spillverket/tek skal få beholde deres gamle artikler.. Men se på det andre bildet der. Det samme som i artikkelen her! Men du må jo innrømme at de skrive "lange og informative" artikkler. Dæven, den setningen blør sarkasme Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.spillverket.no/artikler/lars_mo...l_paa_vei/50194 Der fant jeg det igjen! Forøvrig bra teit at spillverket/tek skal få beholde deres gamle artikler.. Men se på det andre bildet der. Det samme som i artikkelen her! Det er nok ikke det, bildet i den artikkelen er fra Oblivion. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Aaww.. ser det nå! Jaja, til å være nesten et år siden jeg så det sist, så var de ganske like! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen andre enn meg som har prøvd Shifter's Box, og ikke kommer seg lengre enn til 2. skjermbilde? Hint? Tips? ^^ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ble litt nysgjerring på Drakensang. Skal laste ned demoen og se åssen det er. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er komplett umulig å logge inn på www.thehunter.com nå, pga "Server Capacity Full", som man faktisk må for å spille spillet. Mest idiotiske, dårlig planlagte systemet EVER. Det verste er at de heller ikke har noen slags køsystem, så man må bare prøve å logge inn hele tida... Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er komplett umulig å logge inn på www.thehunter.com nå, pga "Server Capacity Full", som man faktisk må for å spille spillet.Mest idiotiske, dårlig planlagte systemet EVER. Det verste er at de heller ikke har noen slags køsystem, så man må bare prøve å logge inn hele tida... Tror dem har bra pågang der, kanskje mer pågang enn hva serveren(ne) deres tåler. Spiller du på svarte natta (norsk tid) så er det mindre trafikk der (etter hva jeg har erfart) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Burde ikke The Hunter stå under gratisutgivelser? Men leste på The Hunter-forumet at de fikser det med Server Capacity... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Æsj, alt for lite fra Nintendo i det siste. Nå som det kommer så få gode spill til Wiien burde de jo pøse på med N64 klassikere! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor kan ikke Nintendo få ræven i gir å gi oss Super Mario Kart på VC? Savner det spillet så utrolig, og er alltid spent på om det er det som har kommet når jeg sjekker hver uke. Men neida, de liker å pine oss og heller gi alt annet mye møkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå