LarZen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Så jeg som 80% alle andre som spiller WoW tester hvordan det er å spille en DK. Jeg har alltid spilt caster så det å være midt inne i smørja er voldsomt annerledes og kaotisk til tider...for å si det mildt! Som DK så har jeg tatt på meg jobben som tank selv om jeg i fult tank utstyr gjør like mye dps som dps klassene...eller mer. Her er min talent build, vil gjerne ha tilbakemeldinger på om det er noe der som jeg absolutt ikke trenger. Ikke bry deg/dere om hvilke gear jeg har på meg atm da det er mitt dps sett mest sansynlig.. Det jeg sliter veldig med å ha kontroll over nå er når det er mange mobs og jeg tar aggro på alle sammens er å vite eller se om jeg begynner å miste aggro på noen av dem. Synes det er veldig vanskelig å holde oversikt over dette..og det å skifte "kjapt" mellom targets med Tab funker dårlig synes jeg. Noen tips eller addons jeg kan bruke? Når jeg har en liten gruppe så pleier jeg å starte med Icy Touch,Plague Strike og Pestilence for å spre til resten for å få aggro på alle. Så bruker jeg somregel Hearth Strike da den slår 2 på en gang, og gjentar dette til dem er daue alle sammen. Om det er en stor gruppe så bruker jeg Death and Decay først og så samme prosedyre som på liten gruppe. Andre som spiller DK og som skal prøve seg på tanking kan jo bruke denne tråden om det ikke allerede finnes en..? Endret 6. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Start alltid med DnD. Alltid! Det er helt utrolig med threat, og holder mobbene som limt til deg fram til du får gjort PS IT Pest. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Start alltid med DnD. Alltid! Det er helt utrolig med threat, og holder mobbene som limt til deg fram til du får gjort PS IT Pest. Ok, DnD it is then Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har tanka en gang med dk'n min, offtank i VoA. (Teller ikke med random Onyxia tanking osv fra classic ^^) Men her er en start for å få en god threat: DnD-->Icy Touch--->Plague Strike-->Pestillence Da bruker du alle runene dine tho. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Her er min talent build, vil gjerne ha tilbakemeldinger på om det er noe der som jeg absolutt ikke trenger. Du mangler - eller, du trenger det kanskje ikke - Anticipation i Unholy. Likevel er 5% DR-fri Dodge en veldig god investering for fem talent points i tier 1 av et tre, og gjør jobben lettere både for deg og healer. Hvis du har tenkt til å satse på Blood ville jeg plukket opp Death Rune Mastery (du har mer igjen for Heart Strike enn Obliterate) og Sudden Doom også, selv om jeg i utgangspunktet er skeptisk til Blood for entry-level tanking. DnD-->Icy Touch--->Plague Strike-->PestillenceDa bruker du alle runene dine tho. Derfor har man Runic Power. Death Coil, Frost Strike eller Unholy Blight når du er tom for runer eller på slutten av rotationen, og bruk Rune Strike hver gang den er tilgjengelig. Endret 6. mars 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jepp, sa jo jeg ikke hadde tanket mye. Men imo er den starten ganske bra for threat med aoe tanking. Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En annen god ting å gjøre er å macroe Rune Strike inn i alle angrepene dine. Dette gjør at du så godt som aldri kommer til å gå glipp av en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå