Godrick Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Er det noen muligheter om det finnes noen programmer som tester harddisker, om at det er noe feil med den? Jeg skule gjerne testet en av harddiskene mine Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ta en titt på hjemmesiden til produsenten av harddisken! De fleste/alle har programmer som tester & konfigurerer hd. NB! En bedre topic på posten hadde heller ikke vært å forrakte!! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har en IBM Deskstar 60GXP. Og jeg lurte om det finnes noen programmer som tester harddisker, om at det litt defektet. Kan noen hjelpe med. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 norton disk doctor er jo et program for å sjekke disken... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ontrack Fix-It Utilities (4.0) Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Her er det noen testprogrammer beregnet for IBM og Hitachi harddisker: http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm Kanskje Drive fitness test kan være noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå