Keiseren av Grønland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk ikke sett showet, hvor kan det sees? Ikke se det, believe me. Ta heller å les resultatene. UFATTELIG dårlig. Fortellllll daaaa!!!! HVORFOR var det dårlig? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Vel, jeg jobber i TVNorge. Så jeg føler jeg har såpass mye erfaring og kunnskaper til at jeg kan uttale meg om dette. Det kan summeres i en setning. Ekstremt dårlig produsert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Så du fjorårets show? Kan du sammenligne med det? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 La akkurat ut en blogg på GR hvor jeg skrev at jeg synes Gamer.no hadde fortjent å vinne. Venter bare på at de første illsinte kommentarene skal komme nå :o Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Here u go: http://www.gamereactor.no/blog/iharal3/17749/#477736 EDIT: Jeg suger til å skrive. Endret 7. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Tre minutter tok det! Nei, å måle opp èn anmeldelse (som jeg forøvrig tror TEK.NO hadde veldig lyst på, siden de kuttet gamer.no få minutter senere) mot resten av innholdet på siden her? Det er bare latterlig! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hadde 100 kommentarer på en blogg der jeg snakket litt småstygt om PS3-spillutvalget hvorav alle var slike: Jævla Fanboy, Du ødelegger GR, Idiot osv. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke se det, believe me. Ta heller å les resultatene. UFATTELIG dårlig. Er vel derfor man vil se det. Resultatet er totalt uinterresant. Ingen fremmøtte har noe med utviklerprosessen. (foruten norske utviklere, kanskje) Bare distribusjon... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hadde 100 kommentarer på en blogg der jeg snakket litt småstygt om PS3-spillutvalget hvorav alle var slike: Jævla Fanboy, Du ødelegger GR, Idiot osv. Vel.. da er det veldig rart at GR vant! :-/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes faktisk ikke det er noe rart at Gamer.no ikke vant. Gamereactor har videoanmeldelser, de har et magasin, de har en stor fanskare, høye lesertall og generelt mer prestisje rundt seg enn Gamer.no. Og forresten. er det ingen som merker at dere skriver akkurat det samme som de gjør? Dere skriver: "GR er så dårlig" De skriver: "Gamer er så dårlig" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Vi påstår da verken at noen av dem er skribenter der eller nekter å innse de tingene du nevner der? Jeg er veldig skjeldent innom GR, og de få gangene jeg er det er det ikke GR norge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Alikevel. Brukerene er ikke det som blir bedømt i en slik konkurranse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Det er sant! Det var vel.. spillegal.no(?) som vant det. Har forøvrig aldri vært der! :-/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hadde 100 kommentarer på en blogg der jeg snakket litt småstygt om PS3-spillutvalget hvorav alle var slike: Jævla Fanboy, Du ødelegger GR, Idiot osv. Ikke alle tar deg like seriøs etter den Killzone 2 "anmeldelsen" heller, og du har vel aldri nevnt et positivt ord om ps3, kun negative kommentarer om den konsollen, , mens du i neste setning roser 360 for alt den er verdt. Merkelig at folk kaller deg fanboys? Endret 7. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Du overdriver vel litt? Har vel hatt en negativ PS3-omtale. Resten har vel vært sånn helt ok? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Så du fjorårets show? Kan du sammenligne med det? Var det til meg? Isåfall mener jeg å huske at jeg så fjorårets show, det var litt bedre. Men Gullstikka har aldri vært et show de har satsa mye penger på, de har også en misforståelse av hvilken målgruppe de skal gå etter. Hvis noen husker "NERD" programmet som gikk på NRK, var det noe lignende det. Der den kvinnelige programlederen virkelig ikke hadde peiling. Nicholas er en av norges beste programledere og jobber med han daglig i Oslo-TV, men dette formatet passa han ikke. Gullstikka burde arrangeres og/eller få litt mer innputt fra gamere generelt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Sikta til deg ja Og fjorårets show var bare latterlig! Folk som hadde nada peil på spill som både presenterte, fortalte om og tok imot priser! (Seriøst, ho tøsen fra Bergsala(importøren til Nintendo) gjorde meg forbanna! Ho hadde da ikke noe med spillet å gjøre?!) Sa jeg skulle holde meg for god for Gullstikka med mindre de bedret seg noe vannvittig i år, men hvis det ikke er tilfelle så er det helt over for min del. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, hvis du syntes showet ifjor var latterlig så hold deg langt unna dette Spikes Video Game Awards som går i USA har jo faktisk forstått hvordan de skal gå etter gamere. Det showet er faktisk ganske bra, anbefales å se det for de som er lei gullstikka Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Var det like mange uinteresserte kjendiser på scenen i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå