Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gullstikka 2008 - diskuter showet her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk ikke det er noe rart at Gamer.no ikke vant. Gamereactor har videoanmeldelser, de har et magasin, de har en stor fanskare, høye lesertall og generelt mer prestisje rundt seg enn Gamer.no. Og forresten. er det ingen som merker at dere skriver akkurat det samme som de gjør?

Dere skriver: "GR er så dårlig"

De skriver: "Gamer er så dårlig"

Lenke til kommentar
Hadde 100 kommentarer på en blogg der jeg snakket litt småstygt om PS3-spillutvalget hvorav alle var slike:

Jævla Fanboy, Du ødelegger GR, Idiot osv.

Ikke alle tar deg like seriøs etter den Killzone 2 "anmeldelsen" heller, og du har vel aldri nevnt et positivt ord om ps3, kun negative kommentarer om den konsollen, , mens du i neste setning roser 360 for alt den er verdt. Merkelig at folk kaller deg fanboys?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Så du fjorårets show? Kan du sammenligne med det?

Var det til meg?

Isåfall mener jeg å huske at jeg så fjorårets show, det var litt bedre. Men Gullstikka har aldri vært et show de har satsa mye penger på, de har også en misforståelse av hvilken målgruppe de skal gå etter. Hvis noen husker "NERD" programmet som gikk på NRK, var det noe lignende det. Der den kvinnelige programlederen virkelig ikke hadde peiling. Nicholas er en av norges beste programledere og jobber med han daglig i Oslo-TV, men dette formatet passa han ikke. Gullstikka burde arrangeres og/eller få litt mer innputt fra gamere generelt.

Lenke til kommentar

Sikta til deg ja :)

Og fjorårets show var bare latterlig! Folk som hadde nada peil på spill som både presenterte, fortalte om og tok imot priser! (Seriøst, ho tøsen fra Bergsala(importøren til Nintendo) gjorde meg forbanna! Ho hadde da ikke noe med spillet å gjøre?!)

Sa jeg skulle holde meg for god for Gullstikka med mindre de bedret seg noe vannvittig i år, men hvis det ikke er tilfelle så er det helt over for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...