lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, Som Epic movie, Date movie, Scary movie er dårlig og Plan 9 from outer space er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ingen av de nominerte spillene interesserte meg, så jeg gadd ikke se gullstikka i år. ikke at jeg synes det er så veldig bra heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan ikke forstå at det går an at Gamereactor vinner... igjen! Jeg så den siste prisutdelingen og der virket veldig dårlig. Programlederne var helt sykt dårlige. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 De kunne jo bare ha gitt GTA 4 alle prisene spillet skulle ha og alle visste ville få og kutta showet ned med en god bit! Har ikke sett stort, men etter dere å dømme vet jeg ikke om jeg gleder meg, gruer meg eller i det hele tatt vil gidde å se det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes det her ble tragikomisk bare jeg..og at folk står med snuslepper på sena er patetisk.. Ingen som fikk memo et om at snus er både skadelig og at en ser ut som en komplett idiot med det i kjeften? Lenke til kommentar
havchr Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes det her ble tragikomisk bare jeg..og at folk står med snuslepper på sena er patetisk.. Ingen som fikk memo et om at snus er både skadelig og at en ser ut som en komplett idiot med det i kjeften? snus er digg, nam nam. takketalene ble litt uten baller, synd vi ikke vant for beste mobilspill, da hadde vi kjefta og smelt litt. Og Sim City som beste mobilspill? Jeg mener, hva faen? Har de som har stemt på dette spilt spillet? Ja, Sim City er et bra spill, men fy så uhorvelig knotete det er å spille det på iPhone. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Utrolig dårlig opplegg. Synes også det er ganske snodig at Gamereactor vinner to år på rad, da kompetansenivået til gamer.no er flere hakk høyere enn de andre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror Gamereactor vinner stort på at det kommer ut i arkform. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Gamereactor er så hypet. Jeg er aldri der pga. jeg syns hele sida er rotete og uoversiktlig, for ikke å glemme den forferdelige fullscreen-ad'en som popper opp i ny og ne. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er enig med deg Deakar, er så og si aldri inne på den siden. Jeg leser dog bladet deres i ny og ne. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 gamereactor meg i ræva.: hva er forresten greia med at grtv skal være på engelsk. Latterlig. Ååå så internasjonale vi skal være. Sikkert mange fra resten av verden som stikker innom gamereactor.NO,ignorerer all teksten på norsk og klikker seg inn på grtv... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor gir ikke gamer ut ett blad? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er mye mer krevende, krever et stort apparat av annonseselgere, distriubusjon osv osv. Er også mye mer risikabelt i forhold til kostnader. Kan fort bli en dyr affære. Nei, la gamer være som det er på nett.. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 skjønner ikke hva gamer skal med et eget blad. gamere er jo på nett så hvorfor trenge gi ut noe som ikke er på nett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 TST var vel på Gullstikka, så om hans versjon av historien er lik den vi så gjennom streamen er kanskje verdt å sjekke? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Var ikke på Gullstikka i år. Men var det like teit og dårlig som i fjor? Da kjendis, etter kjendis etter kjendis som ikke hadde noe med spill å gjøre, sto på scenen og sa at de ikke var interessert i spill? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor kan jeg se hele gullstikka showet? Om det er mulig da. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare så folk vet det så var det ikke satt ut mikrofon i salen, og derfor fikk ikke vi hørt stemningen og jubelen som faktisk var bra ifølge personer. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk ikke sett showet, hvor kan det sees? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk ikke sett showet, hvor kan det sees? Ikke se det, believe me. Ta heller å les resultatene. UFATTELIG dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå