lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Faen, Som jeg hater GTA nå <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 "Oioioi. Detta blei en for mye!" Det skjønner jeg godt, for jeg ville heller ikke hatt flere enn en pris fra det der "Oioioi. Detta blei en for mye!" Det skjønner jeg godt, for jeg ville heller ikke hatt flere enn en pris fra det der Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) "Oioioi. Detta blei en for mye!" Det skjønner jeg godt, for jeg ville heller ikke hatt flere enn en pris fra det der Så du ville faktisk ha vært der og tatt imot en pris?? Endret 5. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Program lederen snakker så treeeegt Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gjesp, da var det endelig ferdig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå kutta de live streamen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Uansett! Gartulerer til de kommende pappaer! Det fortjener dem i hvertfall !! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde de sammensmeltet dette inn i The Gathering og fått noen ildsjeler til å arrangere det så kanskje Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Var ikke programledern han som var programleder for Topp20 en stund. Han derre nicholas e carlie duden? Jeg så bare så vidt på det 20 minutter ut i "showet". Endret 5. mars 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Noe må de i hvert fall gjøre for å få denne prisutdelingen opp igjen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor glemmer alltid slike prisutdelinger spill som kom tidligere på året? De er minst like bra. Var ikke programledern han som var programleder for Topp20 en stund. Han derre nicholas e carlie duden? Jeg så bar så vidt på det 20 minutter ut i "showet". Joda. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde de sammensmeltet dette inn i The Gathering og fått noen ildsjeler til å arrangere det så kanskje Hørtes faktisk ut so men bedre ide enn å kjøre det på rockefeller! Applausen hadde i hvertfall vært større... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kan ikke fordra han fyren. Jeg gav opp hele greia da det kom en skalla fyr som tydeligvis var norgesmester i Guitar Hero. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Nei, dette var skuffende saker. Håper det tar seg opp igjen til neste år. Sammarbeider de ikke med NRK lenger? Var jo Dagbladet som sendte stream og ble ikke sagt noe om reprise på NRK heller? Endret 5. mars 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kristian Evensen om saken: Synes Gullstikka har vært veldig bra i år, gratulerer NSM Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skriver ett laaangt innlegg på bloggen under streamen, formulerer meg riktig og bringer frem viktige poeng ved kveldens program og hva skjer? Hele dritten blir borte det sekundet jeg presser "send" fordi bloggen tydeligvis skal ha både tittel og e-mail, noe det ikke var opplyst om, for å i det hele tatt kunne poste noe der. Bah. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Finnes ikke noe mer pain enn å måtte skrive innlegg/blogger om igjen. Hadde tenkt til å skrive i kommentarfeltet, men pga har mistet mobilen så er det umulig. Endret 5. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kopierer alltid teksten når jeg har skrivd mye Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Trykk altid "copy"/"kopier" noen ganger når du skriver et langt innlegg. Notepad er heller ikke så dumt. Edit: Too late Endret 5. mars 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Dette var dårlig, ikke en gang latterlig dårlig, bare dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå