LucarioX Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal dette gå i reprise på NRK i beste sendetid i år også? Kan jo ikke sende dette på statskanalen, er jo nesten flaut. Fatter ikke hvorfor det er så utrolig dårlig i år. Var jo MYE bedre før! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, om ikke selveste Gamer.no skulle få lov til å arrangere neste års utdeling står jeg glatt over dette arrangementet fremover ja. Det har tapt mer og mer for hvert år som har gått, og nå er det kun uinteresserte programledere og en uorganisert prisutdeling igjen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var ingen som klappet for bandet?! haha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hvilke spillbutikker som GJØR det best økonimisk og distributørene bestemmer? Du må tulle med meg? Endret 5. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha! Ser ikke ut som at folk er fornøyd Lenke til kommentar
Sepo_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 programleder: "Bare fem priser igjen, but who's counting? Eh? eeeh? ~silence~" wtf!? Tipper han teller selv og haaper at dette blir fort overstaatt! hehe Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha. dette er det beste. "but hey, who is counting?" Ingen ler. mumler for seg selv "ikke morsomt ..." Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Holy shit jeg venter i spenning på butikkvinneren... Platekompaniet!!, gratulerer, gratulerer!!! Saksvits* HAHAHA feil mikrofon!!! Det kommer bare gullkorn på kullkorn!!! Endret 5. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Programledrene er publikum! De klapper for seg selv imens de andre "Buuuueeerrrr" =P Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis du syns den var morsom så kan du le nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enda ett gullkorn etterfulgt av total stillhet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 AHAHAHAHAHA! "Og hvis du synes det er morsomt kan du le nå ... Tusen takk alle fem." Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva gjør han forball mannen på scena da? det har jo ikke noe med spill å gjøre!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skulle nesten tro at vi er bedre enn de. Vent, vi er bedre Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Syns dem burde kansellere Gullstikka, jeg ser seriøst ikke poenget å sitte å se på at distributører som har ingenting overhodet med disse spillene takker og tar imot pris. Lenke til kommentar
Sepo_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha, dette er jo faktisk morsomt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 De må få bedre ''program''. 1. TV 2. Reklamer. 3. Bedre folk. 4. Bedre replikker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) savner mer hollywood jeg! Dette ble for norskt for meg! Endret 5. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå