Gå til innhold

Talismoon Whisper fan


gtr86

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille meg nye vifter til 360`n min.

Har lett en del både på google osv ang hvilke vifter man burde kjøpe, men blir ikke helt klok på det.. Er mange forskjellige meninger sov..

 

Jeg tenkte først å kjøpe meg ei slik vifte man fester utenpå, men la det ifra meg da de bare bråker mere..

Siden jeg allerede har åpnet boksen min, så tenkte jeg å bytte ut de 2 originale viftene med 2 nye!

Men da lurer jeg på hvilken vifte er det jeg burde satse på? Jeg er ute etter en vifte som holder seg på samme hastighet hele tiden, ikke slik som den originale som går opp og ned i hastighet! Jeg har release konsollen btw..

 

 

Disse 2 jeg linker til er ifra Modnet. Det er vel samme vifta bare at den ene kan man øke hastigheten på..

Er det noen som har testa disse?

 

 

 

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2204

 

 

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2657

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har whisper vifta selv, bare med grønt lys, på min xbox dempet den lyden noe voldsomt, men mulig det var pga min vifte var ganske bråkete fra før :)

 

fjerner ihvertfall den ufyslige "skrikelyden" :) - nå trenger man bare en stillegående dvdrom ;P

 

 

Da har jeg bestillt den, bare i blått ;)

 

Min vifte bråker noe jævlig selvom man installerer spillet på harddisken... Så vifta fungerer bra altså? Holder den jevn hastighet hele tiden, eller øker den slik som den gamle når den blir varm? Meeen så blir den vel kansje ikke varm heller da :lol:

Bestillte samtidig det blåe diode-kitet :D

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar

Da har jeg montert vifta... kan da bekrefte at den bråker mer enn den gamle! Tok en runde med halo wars for å teste litt, og da gikk den for full dryling <_< Selv i dashboard bråker den mer enn den originale! Ble veldig skuffet :( Dette er veldig synd da jeg hadde regna med at den holdt seg på lav hastighet da den liksom skal kjøle ned bedre, ikke bråke dobbelt så mye som den gamle... Penger i dass? jess..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...