TwoDogs Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hva med å legge inn en spillhype liste i likhet med mmorpg.com. Der har man et hype-o-meter før og etter slipp, der brukerne kan legge inn sin karrakter. -t Endret 5. mars 2009 av TwoDogs Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 For det har jo fungert på andre sider Xbox gutta hyper XBox spill og driter ut PS spill og vica versa. It's a known fact, spesielt over nettet hvor en er anonym. Men om slikt kan unngås så er det en annen ting. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, enig der. Burde være sånn som at bare forumbrukere får lov. Lenke til kommentar
TwoDogs Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) På mmorpg.com er det sånn at man må ha lagt ut et vist antall innlegg, og i tillegg ha vært medlem av forumet så så lenge. I tillegg har man en begrensning på antallet spill man kan stemme på i løpet av en dag. -t Endret 7. mars 2009 av TwoDogs Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 En sånn funksjon gjetter jeg på, hvis den er aktuell, ligger litt bak i prioriteringslisten. Nå er det nok først å fremst det å få til funksjonene som gamle Gamer.no hadde som står i høysete. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg syns dette høres ganske spennede ut jeg, med restriksjoner selvfølgelig. Så lenge overdrevent fanboy-/jallainnlegg slettes og slås ned på (f.eks. blokkering av denne funksjonen i en gitt tid (om det er mulig)) så tror jeg det vil funke ganske bra. Bortsett fra enkelte brukere her så har jeg inntrykket av at det er genrellt lite fanboy-folk så tror det vil funke! Dessuten er det jo artig å se hva folk tror og mener. En annen, lignende funksjon som hadde vært morsom er om forumbrukerne kunne bedømme et spill, hvor bedømmelsen kommer opp med en gjennomsnittskrarakter sammen med gamer.no sin anmeldelse av spillet. Fin pekepinn i tillegg til anmeldelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå