Joachim_F Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå kan du banke kriminelle som en av heltene fra Watchmen. Les mer Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 I går ble slåssespillet Watchmen: The End is Nigh lansert på Xbox Live Arcade, Steam og Direct2Drive (PS3-utgaven er ventet i dag). Er rimelig sikker på at jeg kjøpte og spillte det til PS3 i går. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det kan hende han mener 360-versjonen. Jeg klarte ikke å laste ned den i går. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har det komet demo til ps3 `? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for info, fikser det nå. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes egentlig det var ganske fett jeg. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Herlig demo:) Blir nok Watchmen fullgame i morgen<3 Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Akk, søppel! Helt enig! firkant firkant firkant firkant firkant trekant, det oppsumerer hele demoen. Veldig kjedelig, typisk "filmspill" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Veldig simpelt spill, men det var likevel satisfying as hell. Tipper jeg kommer til å plukke opp dette i en billig-kurv om ikke så alt for mange måneder, og jeg tipper jeg vil kose meg skikkelig. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 gleder meg til å komme hjem å teste dette:) er jo litt watchmen fanboy hehe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen som kan fortelle hvordan historien er i forhold til historien om Watchmen? Er die hard fan, så er et pliktkjøp uansett egentlig. Jeg er bare nysgjerrig hehe Endret 6. mars 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Testet PS3 demoen tidligere idag, synes det var et kult spill! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Historien er satt ti år før selve filmen (eventuelt tegneserien - jeg har ikke lest den). Man får fint lite av historien servert i demoen, så jeg vet ikke helt. utifra anmeldelser er historien temmelig grunn. Dette er et spill man kjøper om man har lyst til å banke opp folk som Rorschach og/eller Night Owl. Spillet er temmelig kort, visstnok. 3-4 timer. Man får kjøpt det på nett for rundt $20. Eller, det vil si €18 for oss i Norge, siden vi er en del av EU i følge kuksugerne bak Steam. Oj, sa jeg nettopp det ordet? Oops, javel... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kjøpte det nettopp over LIVE - det er kanskje en smule repetativt, men elsker tegneserie-forteller måten som er tro mot orginalmateriellet og også hvordan de har greid å få til Rorschachs personlighet, selv uten å ha noe fast å forholde seg til. Nite Owl har jeg ikke spilt som enda, men har samme inntrykk der. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Magnus. Posted 6. Mar 2009, 00:34 QUOTE (Cogliostro @ 5. Mar 2009, 15:33) * Akk, søppel! Helt enig! firkant firkant firkant firkant firkant trekant, det oppsumerer hele demoen. Veldig kjedelig, typisk "filmspill" Kunne ikke vært mer enig, noe av det kjedeligste jeg har spilt på lenge. Button-mash firkant, dra i en spak, repeat. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Forventet noe bra til 1300MB! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg får feilmelding når jeg starter spillet. "multilauncer has stopped working". I Vista er dette. Hva skjer? Hvordan fikse? Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Satte denne på nedlasting i går før jeg gikk og så filmen. Da jeg kom tilbake fant jeg ut at jeg hadde sett Nite Owl og Rorschach gjøre mer over-the-top action enn jeg noen gang ville se og slettet demoen uten å ha prøvd den. Filmen var kjempe bra, men action scenene var det som absolutt trakk filmen mest ned for meg, så ett spill basert bare rundt den delen av filmen jeg likte minst virket lite attraktivt Endret 9. mars 2009 av Ralzar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå