Gå til innhold

Demo: Watchmen: The End is Nigh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historien er satt ti år før selve filmen (eventuelt tegneserien - jeg har ikke lest den). Man får fint lite av historien servert i demoen, så jeg vet ikke helt. utifra anmeldelser er historien temmelig grunn. Dette er et spill man kjøper om man har lyst til å banke opp folk som Rorschach og/eller Night Owl. Spillet er temmelig kort, visstnok. 3-4 timer. Man får kjøpt det på nett for rundt $20. Eller, det vil si €18 for oss i Norge, siden vi er en del av EU i følge kuksugerne bak Steam. Oj, sa jeg nettopp det ordet? Oops, javel...

Lenke til kommentar

Kjøpte det nettopp over LIVE - det er kanskje en smule repetativt, men elsker tegneserie-forteller måten som er tro mot orginalmateriellet og også hvordan de har greid å få til Rorschachs personlighet, selv uten å ha noe fast å forholde seg til.

Nite Owl har jeg ikke spilt som enda, men har samme inntrykk der.

Lenke til kommentar
Magnus. Posted 6. Mar 2009, 00:34

QUOTE (Cogliostro @ 5. Mar 2009, 15:33) *

Akk, søppel!

Helt enig! firkant firkant firkant firkant firkant trekant, det oppsumerer hele demoen. Veldig kjedelig, typisk "filmspill"

Kunne ikke vært mer enig, noe av det kjedeligste jeg har spilt på lenge. Button-mash firkant, dra i en spak, repeat.

Lenke til kommentar

Satte denne på nedlasting i går før jeg gikk og så filmen. Da jeg kom tilbake fant jeg ut at jeg hadde sett Nite Owl og Rorschach gjøre mer over-the-top action enn jeg noen gang ville se og slettet demoen uten å ha prøvd den. Filmen var kjempe bra, men action scenene var det som absolutt trakk filmen mest ned for meg, så ett spill basert bare rundt den delen av filmen jeg likte minst virket lite attraktivt :p

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...