Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT er bra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forresten 2mbit er ikke nok til cs server med mere en 2v2 eller 3v3? mere en det så lagger det eller hur?

tull og fjas. det holder fint til en cs server på iallefall 10 stykker. Husk at du har 600kbs upload på ngt istedenfor telenors stakkarslige 128 kbs.

Lenke til kommentar

Jeg ambefaler ingen å ta ngt, hvis du får et problem så sliter du! Da må du nesten til øverste hold for å fixe det, saksbebandlingen er en vits hos ngt. Men hvis du ikke har problem, så ok, da er det kanskje det rette for deg. Jeg for min del ambefaler Firstmile, TOPP Service.

Lenke til kommentar
Jeg ambefaler ingen å ta ngt, hvis du får et problem så sliter du! Da må du nesten til øverste hold for å fixe det, saksbebandlingen er en vits hos ngt. Men hvis du ikke har problem, så ok, da er det kanskje det rette for deg. Jeg for min del ambefaler Firstmile, TOPP Service.

FM er sikkert greit det, de har jo meget beskjeden dekning og få kunder så jeg vet ikke om man kan utrope de som konge. la de få endel tusen kunder og så får vi se :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

:thumbs: riktig min venn

Lenke til kommentar

Jasså sifo, Tror ikke du har så mye peiling på akkurat det med NGT sin service for å si det mildt. Ngt knuser jo alt som er av tilbud fortiden. Selv mener jeg at de har det beste isp tilbudet på markedet :w00t:

Greit de har vært slakk i kantene i det siste, men jeg er sikker på at det er PGA meget stor pågang fra ALLE kundene som har byttet til NGT fra forskjellige stusselige tilbud fra andre isp som prøver å konkurere. :mad:

Til opplysning: Min Linje var 1024 men som mange vet så økte NGT til 1350 og derfra til 1500. Kongelig fra NGT dette stå på Gleder meg til neste jul med ngt kansje de øker den litt mer øhm :love:

Jeg er absolutt ikke forbanna hvis noen tror det, er bare litt irritert. Bare vent til Firstmile får like mange kunder som NGT Hvis de noen gang kommer til å få det da, Vedder på at de ikke har mulighet til å ta seg av tlf stomen som kommer når et problem oppstår. Dat er da man får se vilke policy et selskap har og her var NGT eksemplariske. NGT sin tlf sentral taklet ikke den utrolige pågangen derfor ble det litt vent av og til, men aldrig dårlig service når man først kom igjennom.

JAJA Firstmile har et par kunder å få tak i før de kan sammelignes med noen andre, det hjelper ikke å kunne tilby 10 mbit uten videre, De må tross alt gjennomføre det. HEHE er jo lov å håpe da :thumbup:

Håper egetlig de kommer til å klare det for da må jo NGT virkelig begynne å vise muskler, og det er noe jeg tipper de har. :yes:

Jaja God jul ALLE sammmen :p

:xmas::xmas::xmas:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hmm, for et par dager siden så fikk kameraten min overbelastet ruteren sin og ødelagt den, han ringte til ngt og sa hva som var skjedd og de sa de skulle sende en ny ruter gratis, det er nok ikke mange andre selskaper som ville gjort det, det er dette ngt for en masse kunder av. Som f.eks å gi bort 2mbit...

Lenke til kommentar

Har hatt NGT 2år nå og er ikke noe sånn ok fornøyd.

NGT til spilling suger!

Til surfin\downing\chating osv er det bra!

Jeg betaler 398,- for 2mbit og kan ikke klage på prisen.

Men problemer? Det har vært en god del. Byttet ruter 3-4 ganger og sikkert brukt 500kr på kundeservice :\ Men alt i alt så er jeg greit fornøyd, men nå som min 2års kontrakt går ut har jeg lyst på noe nytt! ;)

EIDT er ikke dette en MEGET gammel post? slett?

Endret av O_neal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...