Gå til innhold

The Hunter kan nå spilles uten beta-nøkkel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir litt feil å si at dette er en open beta fordi de har gått ut fra beta fasen til ett mer ferdig spill. Serveren er for tiden umulig å komme inn på, men blir sikkert ok kapasitet etter et par dager :)

Skal forresten legge til for de som ikke vet det at dette er et jaktspill, et realistisk jaktspill! :D

 

Registrer dere her.

Lenke til kommentar

Har sett frem til dette spillet en stund nå, og jeg prøvde det for første gang i går (natt). Klarte ikke å finne en jævla hjort, og etter å ha fulgt sporene i et par timer og enda flere km, så ga jeg opp. Satser på å få det til i dag!

 

Spillet er meget realistisk og har en rik atmosfære. Faktisk veldig trivelig å traske rundt i skauen om morgenen og høre fuglene kvitre.

 

Synd jeg har en lengre engelskoppgave som skal leveres i morgen <_<

Lenke til kommentar

Til dere som ikke har sett snurten av noe levende inni skogen så vil jeg anbefale å smøre dere med litt toldmodighet. Å løpe rundt i skogen sier seg selv er en meget dårlig ide, når du prøver å jakte på noe som løper sin ved første tegn eller lukt av trussel. GÅ rolig rundt til du kommer over et spor, så croucher du og kryper sakte fram mens du følger spor og innemellom bruker luren. Skøt min første hjort etter omtrent 45 gametime alle første gang jeg spillte, og har tatt en på 9 minutter etter at jeg startet en session, så fantastisk vanskelig er det ikke. Det er bare å være toldmodig, å prøve å gjette seg til hvor dyret er og er på vei, og ikke bare følge sporene slavisk. De fleste regner jeg med er smartere enn en din igjennomsnittlige hjort:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Gutter og jenter, når dere skal jakte så må dere bruke GPS`en eller Hunter kompisen din.

Når du hører rautinga så bruk den, da kan du kordinere ropene, samme når du finner spor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...