master air Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Av spill jeg ikke har sett anbefalt vil jeg anbefale Wipeout HD. Utrolig kult futuristisk 'bil' spill. Koster ikke all verdens på PSN heller. Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Enig med sistemann her. Wipeout byr på særs mye moro online Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Skal man koke det hele ned til "must-have"-spill så vil jeg kun si at disse er must-have: Bioshock Uncharted: Drake's Fortune GTA IV Metal Gear Solid 4 LittileBigPlanet edit: Bioshock er et VELDIG undervurdert spill på PS3. Bare fordi det ikke fikk samme markedsføringen på PS3 som på de andre burde ikke hindre dere fra å spille en perle av de sjeldne. Endret 10. mars 2009 av Nimrad Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kan slenge meg på de over, Bioshock er veldigveldig bra! Mange timer god spilling. Anbefales fra meg. Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vel, her er de spilla som jeg har selv, og syns er gode LittleBigPlanet Flower Valkyria Chroincles Skal selv kjøpe Uncharted og Resident Evil 5. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Les noen anmeldelser så ser du hva som er bra med LBP. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bra at det er 3+. Trenger ikke ''låne'' noens PSN-account. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Buzz til PS3 er egentlig veldig underholdene:) Lenke til kommentar
cHEVY_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Mine favoritter er Cod4, BF Bad Company og Army of Two. Hehe, dere ser hvilken sjanger jeg liker best. Ellers er NFS Undercover bra underholdninger, min ikke noe særlig mandig bilspill. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kan egentlig også slenge meg på Bioshock. Bioshock på PS3 var en langt bedre opplevelse enn på PC for min del. Lenke til kommentar
Nulani Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Valkyria Chronicles, Disgaea 3. Endret 13. mars 2009 av Nulani Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Prøvde demoen til Ratchet & Clank - Tools of Destruction, og det gjekk ikkje an å konfigurere kontrollane. Med andre ord, ingen inverted y-axis. Er dette berre ein mangel i demoen, eller kan ein ikkje endre/konfigurere kontrollane? Om det er tilfelle, utgår dette spelet for min del... Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Veldig lite folk som nevner det aller beste online spillet på konsoll: Battlefield Bad Company! Og Burnout Paradise og Rock Band 1 og 2. LBP og. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Prøvde demoen til Ratchet & Clank - Tools of Destruction, og det gjekk ikkje an å konfigurere kontrollane. Med andre ord, ingen inverted y-axis. Er dette berre ein mangel i demoen, eller kan ein ikkje endre/konfigurere kontrollane? Om det er tilfelle, utgår dette spelet for min del... Du kan endre både Look Left/Right: Normal/Inverted og look up/down: Normal/Inverted Så med andre ord, løp og kjøp Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk, Lombax0! Då spørs det om ikkje Play.com får enda ei bestilling snart Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Her er mine valg av hvilke PS3 spill bør man ha: Killzone 2 Metal Gear Soild IV Little Big Planet Motorstorm Uncharted Drake's Fortune Ratchet And Clank Tools Of Destruction Resistance 2 PSN spill: Flower og Wipeout HD Og multiplattformspill som Burnout Paradise, GTA IV, Mirrors Edge, Bioshock og sikkert noen fler jeg har glemt... Helt råe spill jeg har satt opp der.. Endret 15. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Med Toman85 sin liste har du utrolig mange timers underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå